باریک تر از باریک : تبلت سونی Xperia Z4 Tablet معرفی شد

سونی دقایقی پیش در کنفرانس اختصاصی خود در نمایشگاه MWC 2015 از تبلت جدید Xperia Z4 Tablet پرده‌برداری کرد.اکسپریا Z4 تبلت در واقع با رفع نقاط ضعف می خواهد جای تبلت  Z2 را بگیرد.سونی سرانجام برای صفحه‌نمایش ۱۰.۱ اینچی از پنلی با وضوح ۲۵۶۰ در ۱۶۰۰ پیکسل استفاده کرده است که تراکم پیکسلی عالی ۳۰۰ پیکسل بر اینچ را شبیه به تبلت‌های رقیب اندرویدی فراهم می‌کند.. اکسپریا زد 4 تبلت تنها ۶.۱ میلی‌متر ضخامت و ۳۹۳ گرم وزن دارد و همچنان ضد آب است و این بار از اندروید آبنبات چوبی بهره می‌برد.

لازم است بدانید که کمپانی سونی همواره در محصول جدید خود از نسبت تصویر ۱۶:۹ استفاده کرده که برای دیدن فیلم‌ مناسب‌تر بوده و همچنین فناوری‌های Trilumonos و Reality Engine را نیز برای افزایش کیفیت به این محصول اضافه شده است.

gsmarena_002
Xperia Z4 Tablet با طراحی دیدنی و جذاب همراه با قاب فلزی و نمایشگر مستحکم در دو طرف تنها ۶.۱ میلی‌متر ضخامت و ۳۹۵ گرم وزن در دو رنگ مشکی و سفید تولید شده است که پورت شارژ این تبلت بدون هرگونه درپوشی خاصیت ضدآب بوده خود را حفظ کرده است تا شارژ کردن آن به سهولت انجام بگیرد.

همان‌طور که پیش بینی می شد سونی از آخرین پردازنده کوالکام یعنی اسنپ‌دراگون ۸۱۰ در تولید این تبلت استفاده کرده است. این پردازنده ۶۴ بیتی با فناوری big.LITTLE چهارهسته قدرتمند Cortex-A57 با سرعت ۲ گیگاهرتز را با ۴ هسته کم‌مصرف Cortex-A53 با سرعت ۱.۵ گیگاهرتز ترکیب کرده است. ۳ گیگابایت رم و پردازنده گرافیکی Adreno 430 نیز می تواند بدون اغراق این محصول را به عنوان یکی از برندهای برتر شرکت سونی معرفی کرد
gsmarena_004
تبلت Xperia Z4 از ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی قابل ارتقاء از طریق کارت حافظه بهره می برد و دوربین‌های دو طرف این محصول با قابلیت ۸ مگاپیکسلی با تکنولوژی Exmor RS سونی و ۵ مگاپیکسلی با زاویه دید بیشتری تولید شده است.

gsmarena_001

از دیگر قابلیت های این محصول می توان به اسپیکرهای استریو ، پشتیبانی از اتصال GSM، ۳G و ۴G LTE و باتری ۶۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی  اشاره کرد و گفت: سونی قبلا هم ادعا کرده بود که در تولید محصول جدید خود از باطری های بهتری استفاده خواهد کرد اما در این محصول این باتری نه‌چندان غول‌آسا برای تماشای ۱۷ ساعت ویدئو مناسب است.
gsmarena_0024
زد۴ تبلت با اندروید ۵ آب‌نبات چوبی و لانچر Xperia Launcher سونی همراه خواهد بود. سرویس Xperia Lounge Gold امکامانی نظیر فیلم‌ها، سریال‌ها، آهنگ‌ها و اپلیکیشن‌ها را به صورت دسته‌بندی شده در اختیار کاربر خواهد گذاشت. این تبلت هم‌چنین از فناوری پخش صدای باوضوح بالا و Digital Noise Cancelling بهره‌مند است.

منبع:gsmarena

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*