گوشی تاشو گلکسی فولد 2

اطلاعات تازه‌ای از گوشی تاشو گلکسی فولد 2 سامسونگ به بیرون درز کرد

یک افشاگر مطرح اطلاعات تازه‌ای از گوشی تاشو گلکسی فولد 2 سامسونگ – Samsung Galaxy Fold 2 را به همراه یک رندر جدید از آن منتشر کرده است.

Ice Universe، افشاگر مشهور دنیای فناوری رندر تازه‌ای را از گوشی تاشو گلکسی فولد 2 سامسونگ منتشر کرده است که ظاهراً 5 آگوست (15 مرداد) معرفی خواهد شد. ظاهر قاب جلویی این گوشی به جز یک نمایشگری با حفره‌ای در قسمت بالایی آن برای میزبانی از دوربین سلفی، هیچ المان اضافه دیگری ندارد.

در نخستین نگاه این گوشی کمی عجیب به نظر می‌رسد، زیرا تقارنی بین دو بخش چپ و راستی نمایشگر دیده نمی‌شود. با این حال بسیار بهتر از مدل نسل اول خودش است.

گوشی تاشو گلکسی فولد 2

با دیدن تصویر زیر متوجه می‌شوید که حفره‌ی دوربین درست در وسط قسمت بالایی نمایشگر سمت راستی قرار گرفته است. وقتی دو نمایشگر را از وسط باز می‌کنید، شاید دیدن این دوربین در بالای صفحه کمی شما را متعجب کند. البته این به طور قطع نمی‌تواند ظاهر نهایی گلکسی فولد جدید باشد، اما این افشاگر سابقه‌ی بسیار طولانی در افشای اطلاعات واقعی داشته است. به ویژه که اخیراً رونمایی از سنسور عکس Samsung ISOCELL GN1 را نیز پیش‌بینی کرده بود.

گوشی تاشو گلکسی فولد 2

مشخصات فنی گوشی تاشو گلکسی فولد 2

Ice Universe در تازه‌ترین اطلاعات فاش شده اشاره می‌کند که این گوشی فاقد قلم S Pen خواهد بود، زیرا یک شیشه فوق باریک (UTG) که روی نمایشگر این گوشی به کار رفته، اجازه‌ی استفاده از یک قلم هوشمند را به کاربر نمی‌دهد. وی همچنین تأیید کرده است که یک باتری 4،365 میلی‌آمپر ساعتی دو قسمتی وظیفه‌ی تأمین انرژی گوشی را بر عهده دارد. سامسونگ این باتری‌ها را در پشت ساختار تاشو گوشی Galaxy Fold 2 به کار برده است.

بر اساس شایعات پیشین این گوشی به نمایشگر 6.23 اینچی 2267 در 819 پیکسلی 60 هرتزی OLED در قسمت بیرونی و یک نمایشگر 7.59 اینچی 2213 در 1689 پیکسلی در قسمت تاشو خود مجهز خواهد بود که نرخ رفرش 120 هرتزی را ارائه می‌کند. در قسمت پشتی قابی که ماژول دوربین قرار گرفته است، یک دوربین 12 مگاپیکسلی + 16 مگاپیکسلی + 64 مگاپیکسلی به کار رفته است. این سیستم دوربین از لرزشگیر اپتیکال عکس نیز پشتیبانی می‌کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. محل قرار گیری سلفی با توجه به نوع طراحی فولد 2 آنچنان هم عجیب نیست
    .
    .
    .
    فقط امیدوارم قیمتش نجومی نباشه

  2. خاک بر سر طراحش

    مسخره

    اون از یکش که سلفیش اونطوری ضایع بود

    اینم از ۲

    مگه یه نقطه اون گوشه چشه …آخه چه تقارنی ارزش اینو داره موقع فیلم دیدن مثل خال هندیا همش تو صورتت باشه…

  3. 😂😂این چی اخه

  4. نمیدونم من که اصلا گوشی های تاشو رو دوست ندارم
    ولی ای کاش با استفاده از یک تکنولوژی جدید تر امکان استفاده تز قلم رو فراهم میکردن