آموزش آنلاین پیانو به صورت رایگان

معرفی 5 وب‌سایت برای آموزش آنلاین پیانو به صورت رایگان

اگر به نواختن پیانو علاقه دارید، ما در اینجا 5 وب‌سایت برای آموزش آنلاین پیانو به صورت رایگان را معرفی خواهیم کرد که برخی از آن‌ها یک پیانوی مجازی را نیز در اختیارتان می‌گذارند.

پیانو یکی از محبوب‌ترین و متنوع‌ترین آلات موسیقی است که شما می‌توانید نواختن آن را فرابگیرید. طراحی آن شبیه به یک کیبورد است و این شروع خوبی برای هر کسیست که قصد نواختن یک موسیقی را دارد. ساز ضرب دار، بخش اساسی بسیاری از آلات موسیقی و همینطور بخشی از موسیقی عامه پسند را تشکیل می‌دهد. مهم‌تر اینکه این یک بستر برای یادگیری یک مهارت جدید، کاهش استرس و الهام‌بخشی از خلاقیت را فراهم می‌کند.

5 وب‌سایت آموزش آنلاین پیانو

برای همه‌ی این اتفاق‌های خوب آماده‌اید؟ ما در اینجا 5 وب‌سایت برای آموزش آنلاین پیانو به صورت رایگان را معرفی خواهیم کرد که می‌توانید همین حالا از آن‌ها استفاده کنید.

1 – Piano Lessons

آموزش آنلاین پیانو به صورت رایگان

Piano Lessons یک منبع رایگان از سوی استادهای موسیقی Pianote است. در حالی که برای یادگیری از Pianote مستلزم پرداخت حق عضویت هستید، ولی استفاده از Piano Lessons رایگان است. این سایت ترکیبی از راهنماهای آنلاین آموزشی با ویدیوهای یوتیوب از سوی استادان است که می‌توانید آن‌ها را فرا بگیرید.

اگر تازه قصد دارید آموختن پیانو را آغاز کنید، Piano Lessons محیط ایده‌آلی برای آغاز است. این آموزش‌ها از اولین چیز، یعنی اصول موسیقی آغاز می‌شوند و سپس نواختن با ساز را به شما می‌آموزند. در این سایت حتی آموزش‌های زنده‌ی رایگان پیانو نیز ارائه می‌شود.

2 – Pianu

آموزش آنلاین پیانو به صورت رایگان

برای بسیاری از کاربران، خواننده‌ی مورد علاقه‌شان الهام بخش یادگیری موسیقی است. به طور مثال شما قطعاً دوست دارید موسیقی مورد علاقه‌تان را بنوازید. Pianu یک سایت آموزش آنلاین پیانو است. آن همچنین دارای کاتالوگ رایگانی از آهنگ‌های محبوب شماست که می‌خواهید نواختن آن‌ها را یاد بگیرید.

مجموعه بازی‌های Guitar Hero به سرویس‌های زیادی نفوذ کرده است و همین رابط کاربری را می‌توان در این سایت نیز یافت. برگه نوت‌های موسیقی به همراه یک کیبورد مجازی برای شما به نمایش درخواهد آمد. کلیدها به صورت برجسته به نمایش درمی‌آیند تا به شما نشان دهند کدام کلیدها را باید فشار دهید. این یک بازی سرگرم کننده است، اما در عین حال به شما در یادگیری نوت‌هایی که می‌نوازید نیز کمک می‌کند.

آن همچنین یک راهنمای بصری را برای ترجمه‌ی کلیدها فرام می‌کند که با فشردنشان به موسیقی تبدیل می‌شوند.

3 – Skoove

آموزش آنلاین پیانو به صورت رایگان

به جای خواندن راهنما و آموزش‌ها، شما شاید یک سبک فعال از آموزش را بپسندید. اینجاست که Skoove وارد عمل می‌شود. این سرویس رایگان عالی با کامپیوترهای ویندوز، مک، آیفون و آیپد سازگار است. راهنمایی‌های Skoove از شما یک پیانیست می‌سازد.

شما در لحظه بازخوردها را دریافت خواهید کرد و همین باعث می‌شود متوجه شوید که به درستی در حال نواختن هستید. علاوه بر این، Skoove دارای یک حالت Acoustic نیز هستد؛ بنابراین شما می‌توانید به جای کیبورد مجازی از کیبورد یا پیانوی خودتان استفاده کنید و اجازه دهید نرم افزار به نواختن شما گوش کند. اگر پیانو یا کیبورد ندارید هم نگران نباشید، این نرم افزار خود یک کیبورد مجاری را در اختیار شما قرار می‌دهد.

4 – flowkey

آموزش آنلاین پیانو به صورت رایگان

اگر از آموزش فعال Skoove لذت بردید، پس همان احساس را نسبت به flowkey نیز خواهید داشت. این سرویس مشابه Skoove عمل می‌کند، هرچند آموزش‌های رایگان آن گسترده‌تر است. یکی از جذابیت‌های این سایت آموزش آنلاین پیانو ارائه‌ی کاتالوگی از آموزش آهنگ‌های پرطرفدار است. البته همه‌ی آهنگ‌ها در این لیست حضور ندارند.

5 – TakeLessons

آموزش آنلاین پیانو به صورت رایگان

مطالعه‌ی فردی برای برخی کافی است. با این حال برخی دیگر دوست دارند آموزش گروهی را تجربه کنند. برای علاقه‌مندان به یادگیری پیانو، TakeLessons یک راه عالی برای نواختن به صورت آنلاین است.

هر کلاس به صورت زنده تدریس می‌شود؛ پس هیچ جلسه‌ی از پیش ضبط شده‌ای در این سایت وجود ندارد. به لطف سرویس استریم دو طرفه،‌شما می‌توانید با دیگر افراد حاضر در این کلاس‌ها در ارتباط باشید و بازخورد آن‌ها را نسبت به عملکرد خود دریافت کنید. TakeLessons کلاس‌ها را در سه بخش مبانی، تکنیکی و عملی ارائه می‌کند.