رویداد گلکسی نوت 20 آنپکد

جزئیاتی از رویداد گلکسی نوت 20 آنپکد و راهبرد جدید سامسونگ برای عرضه پرچمداران

انتظار می‌رود سامسونگ رویداد گلکسی نوت 20 آنپکد را در ماه اوت برگزار کند؛ مراسمی که علاوه بر سری Galaxy Note 20 می‌تواند محل رونمایی از گلکسی فولد 2 و چند محصول دیگر هم باشد.

در هفته‌های اخیر، درباره رونمایی از گوشی های گلکسی نوت 20 و گلکسی فولد 2 به دفعات شنیده‌ایم؛ اما بر اساس برخی گزارش‌ها، سامسونگ به معرفی گلکسی اس 20 فن ادیشن نیز می‌اندیشد. ظاهرا این دستگاه، به جای گلکسی S20 لایت عرضه خواهد شد. البته در رویداد گلکسی نوت 20 آنپکد باید منتظر چند گجت صوتی و پوشیدنی؛ از جمله گلکسی بادز ایکس، گلکسی بادز لایو و گلکسی واچ 3 هم باشیم.

احتمال معرفی چندین گوشی و گجت در رویداد گلکسی نوت 20 آنپکد

آن‌طور که پیداست، سامسونگ برنامه تازه‌ای هم برای عرضه‌ی پرچمداران در یک دوره سه ماهه دارد؛ اما این به چه معناست؟

عرضه‌ی سه ماهه پرچمداران!

به گزارش وب‌سایت SamMobile سامسونگ می‌خواهد گوشی های رده بالای جدید خود را به نوبت و با فاصله یک ماهه از هم عرضه کند. این شامل سری گلکسی نوت 20، گلکسی فولد 2 و گلکسی اس 20 فن ادیشن می‌شود. ظاهرا این استراتژی توسط نائب رئیس کمپانی، لی جائه یونگ در نشستی که اخیرا با تعدادی از مدیران اجرایی داشت تشریح شد.

سامسونگ

بر این اساس، در ماه اوت شاهد عرضه‌ی سری گلکسی نوت 20 خواهیم بود. ماه سپتامبر، گلکسی فولد 2 از راه خواهد رسید و ماه اکتبر، گلکسی اس 20 فن ادیشن وارد بازار خواهد شد. البته همان‌طور که اشاره کردیم، احتمالا همه این گوشی ها در رویداد گلکسی آنپکد به طور رسمی معرفی می‌شوند.

ورود نوبتی آن‌ها به بازار، منطقی هم هست؛ چرا که در غیر این صورت، شاید روی فروش یکدیگر تاثیر منفی بگذارند. از طرفی، سامسونگ می‌خواهد برای ماه سپتامبر که مصادف با رونمایی از سری آیفون 12 است، چیزی برای ارائه داشته باشد. همچنین عرضه‌ی سه محصول رده بالا طی سه ماه، برای طرفداران نیز هیجان‌انگیز خواهد بود و می‌تواند نام این برند را بر سر زبان‌ها نگه دارد.

گلکسی زد فلیپ 5G هم در راه است!

اما علاوه بر گوشی منعطف گلکسی فولد 2 ، سامسونگ روی نسخه‌ی ارتقایافته و 5G گلکسی زد فلیپ نیز کار می‌کند. حتی چندین تاییدیه برای این دستگاه صادر شده و مشخصات آن در حال فاش شدن است.