شرایط فروش محصولات گروه بهمن

شرایط فروش محصولات گروه بهمن در تیر 99

شرایط فروش محصولات گروه بهمن در تیر 99 اعلام شد. گروه بهمن خودروهای کاپرا دو کابین و کارا تک کابین و دو کابین را از 9 تیر 99 به فروش می‌رساند.

گروه بهمن قصد دارد سه محصول وانت کاپرا دو کابین، کارا تک کابین و دو کابین 2000 سی‌سی را در تیر ماه 99 به صورت اینترنتی (از طریق سایت‌های www.iranecar.com و Bahman.iranecar.com) به فروش برساند. این طرح فروش نقدی با قیمت قطعی و تعداد محدود از ساعت 9 صبح روز دوشنبه 9 تیر 99 شروع شده است و تا زمان تکمیل ظرفیت ادامه خواهد داشت. گفتنی است وانت کارا از فرمان هیدرولیک و تجهیزات داخلی جدیدی چون افزوده شدن قفل مرکزی، سقف کاذب و تغییرات طراحی صندلی بهره می‌برد.

گروه بهمن با هدف عرضه محصولات خود فقط به مصرف‌کنندگان نهایی و جلوگیری از ورود واسطه‌ها به این طرح‌های فروش فیلترهایی را در نظر گرفته است که اگر ثبت‌نام‌کنندگان آنها را نقض کنند، ثبت نام آنها توسط بهمن خودرو به صورت یکطرفه باطل می‌شود و وجه پرداختی آنها نیز به مشتریان بازگشت داده خواهد شد. علاوه بر این مشتریان باید مبلغ خودرو را طبق قیمت‌هایی که اعلام شده است پرداخت کنند و عدم پرداخت به معنای انصراف خواهد بود.

شرایط فروش محصولات گروه بهمن – تیر 99

شرایط فروش وانت کارا 2000 سی‌سی

وانت کارا تک کابین تیپ 3 فرمان هیدرولیک با تجهیزات داخلی جدید، قیمت فروش 125 میلیون و 19 هزار تومان، مدل 99، موعد تحویل هفته دوم مرداد ماه 99 و در رنگ‌های سفید، نقره‌ای و نقره آبی

وانت کارا دو کابین تیپ 3 فرمان هیدرولیک با تجهیزات داخلی جدید، قیمت فروش 134 میلیون و 518 هزار و 600 تومان، مدل 99، موعد تحویل هفته دوم مرداد ماه 99، در رنگ‌های سفید، نقره‌ای و نقره آبی

شرایط فروش کاپرا دو کابین

وانت کاپرا دو کابین، قیمت فروش 316 میلیون و 59 هزار و 400 تومان، مدل 99، موعد تحویل هفته دوم مرداد ماه 99، در رنگ سفید

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*