فروش آیفون 12

احتمال فروش آیفون 12 اپل بدون شارژر و ایرفون

به ادعای یک تحلیلگر شناخته شده، اپل به حذف شارژر و ایربادز سیم‌دار از جعبه فروش آیفون 12 –  iPhone 12 می‌اندیشد.

مینگ چی کو در پیش‌بینی تازه‌ی خود از معرفی یک شارژر 20 واتی با فناوری USB پاور دلیوری توسط اپل خبر داد. البته این شارژر در جعبه فروش سری آیفون 12 وجود نخواهد داشت و به طور جداگانه فروخته خواهد شد. این تحلیلگر به مبلغی اشاره نکرد؛ اما شارژر 18 وات اپل، 30 دلار قیمت دارد.

شارژر آیفون

شارژر 18 وات اپل

فروش آیفون 12 بدون شارژر و ایرفون

به نظر می‌رسد اپل قصد دارد به تولید شارژرهای 5 و 18 وات فعلی، پایان دهد. کمپانی کوپرتینویی این را یک اقدام سازگار با محیط زیست می‌داند؛ چرا که نتیجه‌ی آن، اتلاف کمتر انرژی الکتریکی خواهد بود. البته «کو» انگیزه‌های دیگری را هم برای تصمیم جدید اپل برشمرده است.

مثلا اینکه اضافه شدن اتصال 5G به مدل‌های 2020 آیفون، باعث افزایش هزینه تولید آن‌ها می‌شود؛ ولی ظاهرا قرار است هم‌قیمت با مدل‌های 2019 فروخته شوند. پس کمپانی سازنده با حذف شارژر و ایربادز می‌تواند حاشیه سود خود را حفظ کند.

تحلیلگران Barclays نیز تنها وسیله جانبی همراه با گوشی های سری آیفون 12 را مبدل USB-C به لایتنینگ می‌دانند. اتفاقا این باعث حل مشکل اپل با اتحادیه اروپا خواهد شد که روی امکان استفاده از شارژرهای متداول برای آیفون، تاکید کرده است.

در حال حاضر، آیفون اس ای 2020 با یک شارژر 5 واتی فروخته می‌شود؛ ولی به عقیده تحلیلگران، اپل در ادامه سال آن را هم از جعبه محصول حذف خواهد کرد. البته شارژر 12 واتی همچنان با دستگاه‌های آیپد همراه خواهد بود.

بد نیست به تبلت جدید اپل هم اشاره کنیم که بنابر پیش‌بینی مینگ چی کو، 10.8 اینچی است و در سال جاری از راه می‌رسد. این دیوایس، جایگزین مدل‌های فعلی 10.2 اینچی آیپد و 10.5 اینچی آیپد ایر خواهد شد. یک آیپد مینی جدید 8.5 اینچی هم هست که انتظار می‌رود در سال آینده معرفی شود. ظاهرا برخلاف مدل های جدید آیفون، این آیپدها به صورت باندل شده با شارژر 20 واتی عرضه می‌شوند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. شیائومی هم هندزفری نداره من الان لنگم نکنید از این کارا بابا

  2. امکانات و کم میکنن بدون اینکه قیمت و کم کنن

  3. وای خیلی بده اینجوری که