عکس آنر ایکس 10 مکس در دنیای واقعی

جدیدترین عکس آنر ایکس 10 مکس را در دنیای واقعی ببینید

جدیدترین عکس آنر ایکس 10 مکس – Honor X10 Max در دنیای واقعی منتشر شد. این گوشی مجهز به یک نمایشگر غول پیکر قرار است فردا 12 تیر معرفی شود.

روز گذشته، چاینا تلکام به عنوان بزرگ‌ترین شرکت مخابراتی چین اطلاعات جامعی از قیمت نسخه‌های مختلف گوشی Honor X10 Max 5G را در سایت خودش قرار داد. اکنون نیز شاهد انتشار جدیدترین عکس آنر ایکس 10 مکس در دنیای واقعی هستیم که می‌تواند نمایشگر غول پیکر آن را به رخ بکشد.

عکس آنر ایکس 10 مکس در دنیای واقعی

عکس آنر ایکس 10 مکس در دنیای واقعی

در حال حاضر ما می‌دانیم که این گوشی با 6 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه 340 دلار قیمت دارد، در حالی که نسخه‌ی 128 گیگابایتی آن با قیمت 368 دلاری فروخته خواهد شد.

ما پیشتر در مورد این گوشی که بزرگ‌ترین گوشی هوشمند در بین محصولات مدرن شرکت آنر است، صحبت کرده‌ایم. آن از یک نمایشگر 7.09 اینچی LCD با فناوری RGBW استفاده می‌کند که می‌تواند از محدوده دینامیک HDR10 پشتیبانی کرده، به لطف آن محتوای HDR10 را پخش کند و حداکثر روشنایی 780cd/m2 را ارائه کند.

در قلب تپنده گوشی آنر X10 مکس چیپست 5G دیمنسیتی 800 به کار رفته است. ظرفیت باتری این گوشی 5،000 میلی‌آمپر ساعتی با پشتیبانی از فناوری شارژ سریع 22.5 وات است. یک دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی در یک بریدگی بالای نمایشگر غول پیکر این گوشی قرار گرفته است، در حالی که قاب پشتی آن از دو دوربین 48 و 2 مگاپیکسلی میزبانی می‌کند. اسکنر اثر انگشت را نیز می‌توان روی فریم کناری این گوشی چینی یافت. در پایان باید به تجهیز این گوشی به رابط کاربری Magic UI مبتنی بر اندروید 10 اشاره کرد. اگرچه همانند بسیاری از دیگر گوشی‌های دو برند هواوی و آنر، فاقد دسترسی به سرویس‌های گوگل از جمله فروشگاه اپلیکیشن‌های PlayStore است. هواوی در عوض از فروشگاه انحصاری خود به نام App Gallery در آن استفاده کرده است که اکنون سومین فروشگاه اپلیکیشن بزرگ در جهان موبایل شناخته می‌شود.

آنر این گوشی بزرگ قامت را فردا 2 جولای (12 تیر ماه) رونمایی خواهد کرد. رویداد معرفی گوشی آنر ایکس 10 مکس 5G را در گجت نیوز دنبال کنید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*