ال جی LED Signage

ال جی LED Signage معرفی شد

شرکت ال جی به عنوان یکی از پیشتازان صنعت دیجیتال ساینیج از پیشرفته‌ترین دیجیتال ‌ساینیج خود با نام ال جی LED Signage پرده برداشت.

ال جی الکترونیکس پیشرفته‌ترین دیجیتال ساینیج خود را رونمایی کرد. LG LED Signage (مدل LSAA) از جدیدترین تکنولوژی تصویر و طراحی بهره می‌برد. LSAA کیفیت تصویری به مراتب بهتر و نصب آسان‌تری نسبت به مدل‌های مشهور قبلی خود دارد که ال جی را به یکی از پیشتازان صنعت دیجیتال ساینیج تبدیل کرده‌اند.

آشنایی با ال جی LED Signage

ال جی LED Signage

LSAA به شیوه مونتاژ بلوکی (block-assembly) طراحی شده که نصب و راه‌اندازی نمایشگرهای بزرگ را بسیار آسان ساخته است. ال جی راهکار جدیدش را به گونه‌ای طراحی کرده که تمامی سیستم ساینیج بدون نیاز به هیچ کابل‌کشی بین باکس‌های نمایشگر، توان و سیگنال خود را از یک هاب LED کوچک با عرض ۶۰۰ میلی‌متر، ارتفاع ۳۳۷.۵ میلی‌متر و قطر ۴۴.۹ میلی‌متر دریافت می‌کند. این‌گونه علاوه بر صرفه‌جویی در زمان، هزینه و سهولت راه‌اندازی، می‌توانید رزولوشن تصویر 4K UHD را با نسبت تصویر 16:9 در هر اندازه‌ای به نمایش بگذارید. به لطف تکنولوژی کانکتورهای بدون تماس ال‌جی ارسال و دریافت سیگنال به صورت بی‌سیم کاملا روان انجام گرفته و هر نمایشگر نیروی برق مورد نیاز را از طریق کانکتورهای موجود در لبه‌های هاب مرکزی LED دریافت می‌کند.

ال جی LED Signage

علاوه بر این، هاب LED به نصاب اجازه می‌دهد تا تعداد متنابعی نمایشگر را به هم متصل کنند تا به اندازه دلخواه برسد. با نصب راحت و قابلیت گسترش سریع، LSAA می‌تواند در مدت‌زمانی کوتاه‌تر از دیگر سیستم‌های نمایشگر LED راه‌اندازی گردد. این محصول با لوازم گوناگون برای نصب دیواری و فریم مانند امکان نصب به شیوه‌های گوناگونی را فراهم می‌آورد تا خواسته‌های مصرف‌کنندگان را بر اساس شرایط گوناگون سایت نصب پوشش دهد.

LG LSAA از همان پردازنده تصویر مجهز به هوش مصنوعی بهره می‌برد که اکنون در تلویزیون‌های رده‌بالای ال جی با کیفیت تصویر خیره‌کننده شاهد آن هستیم. این سیستم با استفاده از تکنولوژی نمایشگر خود-نور و فاصله اندک ۱.۲ میلیمتری میان پیکسل‌ها و لبه‌های بسیار نازک کمتر از یک میلی‌متری نمایشگرها، روانه بازار خواهد شد. برای راندمان بهتر، این محصول همان شیوه معمول کاتدی را به خدمت گرفته، اما کاتدهای LEDها را همگی به یک پین متصل کرده و برای جلوگیری از مصرف بی‌دلیل انرژی تنها ولتاژ مورد نیاز را به هر مجموعه زیر-پیکسلی ارسال می‌کند.

Paik Ki-mun معاون اجرایی ارشد و مدیر واحد تجارت نمایشگرهای اطلاع‌رسانی شرکت راهکارهای تجاری ال جی الکترونیکس می‌گوید:

سری LSAA استاندارد جدیدی را در حوزه راهکارهای LED ساینیج در بازار نمایشگرهای تجاری خلق کرده است. نوآوری در محصولاتی همچون LSAA ال‌جی را قادر می‌سازد تا با کیفیت تصویر عالی، سهولت نصب و ارزش بی‌نظیرش رهبری صنعت LED Signage را در دست گیرد.

جدیدترین LED signage ال جی از ماه جاری میلادی در آمریکای شمالی و اروپا در دسترس خواهد بود و متعاقب آن در آمریکای لاتین و آسیا عرضه خواهد شد.

این مطلب در قالب رپورتاژ آگهی و توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا متن تبلیغاتی برای گجت نیوز ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*