اسمارت فون لنوو وایب شات در MWC 2015 رونمایی شد

در کنگره جهانی موبایل تمامی مخاطبان به دنبال تلفن های هوشمند جدید هستند و انتظار محصولات متفاوت در این نمایشگاه را ندارند ، جدیدترین محصول لنوو تلفن هوشمندی است که ظاهری مانند دوربین دارد ، در ادامه با معرفی این محصول جدید همراه گجت نیوز باشید .

شرکت لنوو اعلام کرده که وایب شات بهترین قابلیت های یک دوربین و تلفن همراه را در خود دارد و اظهار داشته که این محصول ترکیبی بی نقص از امکانات عکاسی در سطح حرفه ای و یک اسمارت فون را فراهم نموده.

Lenovo-Vibe-Shot-3

این موبایل دارای یک دوربین اصلی ۱۶ مگاپیکسلی است که مجهز به یک لنز ۶ تکه، لرزشگیر اپتیکال تصویر وحسگر BSI برای تصویربرداری در نور کم بوده و یک نرم افزار اختصاصی هم برای ویرایش عکس های برای آن در نظر گرفته شده.

Lenovo-Vibe-Shot-2

در مورد سخت افزار این محصول هم باید بگوییم که یک نمایشگر فول اچ دی IPS، چیپست هشت هسته ای و ۶۴ بیتی اسنپدراگون، ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی، (با امکان ارتقاء ظرفیت از طریق درگاه میکرو اس دی) و آبنبات چوبی اندروید برای این محصول که ۱۴۵ گرم وزن دارد در نظر گرفته شده.

لنوو اعلام کرده که تلفن هوشمند مورد بحث از اواسط خرداد ماه سال جدید و در قالب رنگ های قرمز، خاکستری و سفید و با قیمت ۳۴۹ دلار عرضه می گردد.

منبع : gsmarena

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*