پیش فروش ایران خودرو

پیش فروش ایران خودرو ویژه تابستان به زودی شروع می‌شود

مدیرعامل گروه خودروسازی ایران خودرو از پیش فروش ایران خودرو ویژه تابستان خبر داد و گفت جزئیات طرح فروش محصولات به زودی اعلام خواهد شد.

فرشاد مقیمی، مدیرعامل ایران خودرو اعلام کرد برای پیش فروش محصولات این گروه خودروسازی در تابستان برنامه‌ریزی کرده‌ایم و بلافاصله پس از تصویب زمان اجرای این طرح توسط کمیته خودرو، جزئیات آن را اعلام خواهیم کرد.

جزئیات پیش فروش ایران خودرو در تابستان

مدیرعامل ایران خودرو در ادامه افزود طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده، محصولات این شرکت گروه خودروسازی به سه روش مشارکت در تولید، پیش فروش و فوق‌العاده به بازار عرضه می‌شوند که زمان آغاز این طرح را پس از تعیین اعلام خواهیم کرد.

وی افزود تاکنون ظرفیت محصولاتی که در این طرح پیش فروش عرضه خواهند شد را مشخص نکردیم و در واقع کمیته خودرو در این خصوص تصمیم‌گیری می‌کند، اما طبق ظرفیت و میزان تولید قطعا ظرفیت این طرح از ظرفیت پیش فروش قبلی بیشتر خواهد بود.

فرشاد مقیمی در مورد تحویل 15 هزار دستگاه خودرو در طرح فروش فوق‌العاده این شرکت نیز بیان کرد این محصولات قطعا در زمان 3 ماهه مشخص شده به دست مشتریان خواهد رسید و تا به امروز نیز حدود 5 هزار خودرو از 15 هزار خودرو به مشتریان تحویل داده‌ایم.