وحید رجبلو

وحید رجبلو ؛ نابغه ایرانی در لیست 10 جوان برتر جهان قرار گرفت

وحید رجبلو به عنوان نابغه ایرانی و مدیرعامل شرکت دانش بنیان توانیتو با داشتن معلولیت 98 درصدی موفق شد در لیست 10 جوان برتر جهان قرار بگیرد.

اتاق بین‌الملل جوانان ایران (JCI IRAN) در نخستین سال شرکت در رویداد انتخاب 10 جوان برتر جهان، توانست به مرحله نهایی این رویداد برسد و وحید رجبلو، مدیرعامل شرکت دانش بنیان توانیتو نیز به عنوان نماینده ایران در بین 20 نفر برتر جهان قرار گرفت. در ادامه این ۲۰ جوان برای حضور در لیست۱۰ جوان برتر جهان به رقابت پرداختند که این نابغه ایرانی توانست به جمع 10 جوان برتر جهان راه پیدا کند.

گفتنی است وحید رجبلو نابغه ایرانی ساکن شهر کرج استان البرز بوده که با داشتن ۹۸ درصد معلولیت توانست یک استارتاپ ویژه برای معلولان راه‌اندازی کند که با توسعه آن، معلولان قادر خواهند بود دنیای آرام‌تر و راحت‌تری را تجربه کنند.

جزئیات حضور وحید رجبلو در لیست 10 جوان برتر جهان

پس از اعلام نتایج قرعه کشی TOYP، وحید رجبلو، مدیرعامل شرکت دانش بنیان توانیتو توانست در لیست 10 جوان برتر جهان جای بگیرد. وی در این خصوص عنوان کرد:

من به عنوان اولین معلول، نخستین ایرانی و تنها کارآفرین رویداد JCI توانستم خود را به جمع 10 جوان برتر برسانم. مراسم اهدای جوایز در آبان 99، طی مراسمی در ژاپن برگزار خواهد شد. این پیروزی و حضورم در اتاق بین‌المللی جوانان جهان را به تمام افراد دارای معلولیت تقدیم می‌کنم؛ چراکه این موفقیت را مدیون حمایت و همراهی آن‌ها هستم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. ماشاالله به عرضه و این همه امید و توانمندی که بااین درصد بالایی معمولیت باعث افتخار یه ملت شدن