ژیائومی هم از اکشن کم خود رونمایی کرد

بعد از اچ تی سی و سونی که سال گذشته اکشن کم های ( دوربین ورزشی ) خود را به بازار معرفی کردند حالا نوبت شیائومی است که در این زمینه با ارائه محصولی نام خود را بر سر زبان ها بیاندازد و به جنگ دوربین های معروف GoPro برود.

دوربین Mi Pro از شیائومی به یک سنسور ۱۶ مگاپیکسلی Exmor R BSI ساخت سونی مجهز است و وزنی معادل با ۷۲ گرم دارد. این دوربین از نظر ظاهری نیز شباهت زیادی به دوربین GoPro دارد. همراه با این دوربین یک کارت کافظه ۱۶ گیگابایتی کلاس ۱۰ نیز عرضه می شود که می توانید شخصا آن را با کارت حافظه ای با ظرفیت بالاتر جایگزین کنید. باتری آن نیز ۱۰۱۰ میلی آمپر ظرفیت دارد و به ارتباط وای فای نیز مجهز است.

Xiaomi-Mi-Pro-Camera-1

روی سنسور ۱۶ مگاپیکسلی این دوربین لنزی با دیافراگم 2.8 قرار گرفته و زاویه دید ۱۵۵ درجه ای را در اختیار کاربر قرار می دهد. این دوربین می تواند ویدئوهای فول اچ دی را با ۶۰ فریم بر ثانیه، اچ دی را با ۱۲۰ فریم بر ثانیه و 480p را با ۲۴۰ فریم بر ثانیه ضبط کند. همچنین شیائومی برای این دوربین یک کیس ضد آب نیز در نظر گرفته که قابلیت عکاسی و فیلم برداری توسط آن را در عمق ۴۰ متری آب فراهم می کند. مواد اولیه ای که این کیس از آنها ساخته شده به آن قابلیت تحمل سرما را نیز داده تا بتوان در دمای بسیار پایین نیز با این دوربین کار کرد و نگران یخ زدن آن نبود.

Xiaomi-Mi-Pro-Camera-2

دوربین Mi Pro از شیائومی در دو مدل عرضه خواهد شد. مدل اولیه که تنها یک کارت حافظه ۱۶ گیگابایتی در اختیار دارد با قیمت تقریبی ۵۶ یورو عرضه می شود و مدل مسافرتی که یک مونوپاد نیز برای گرفتن عکس های سلفی همراه آن است با قیمت تقریبی ۷۰ یورو به فروش خواهد رسید.
در حال حاضر دوربین Mi Pro تنها در رنگ های سفید و سبز جنگلی عرضه می شود و فقط در چین به فروش می رسد. اما شیائومی پیش بینی کرده در اواخر سال جاری میلادی فروش آن را در امریکا و اروپا نیز آغاز کند.

منبع : gsmarena

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*