هواوی پی 40 پرو

جعبه گشایی و بررسی اولیه گوشی هواوی پی 40 پرو

هواوی پی 40 پرو – Huawei P40 Pro جدیدترین گوشی پرچمدار بازار است که در ادامه ویدیوی جعبه گشایی و بررسی اولیه مشخصات و قابلیت‌های آن را مشاهده می‌کنید.

اوایل فروردین امسال، شرکت هواوی که تحت تحریم‌های شرکت‌های آمریکایی قرار گرفته، از نسل جدید گوشی های پرچمدار سری P خود یعنی سری P40 رونمایی کرد. این خانواده در سه مدل پی 40، پی 40 پرو و پی 40 پرو پلاس معرفی شد و همانطور که مشخص است، پی 40 پرو در جایگاهی بین پی 40 و پی 40 پرو پلاس قرار می‌گیرد. هواوی در این سری تلاش کرده با همکاری لایکا، فصل جدیدی را در حوزه عکاسی با گوشی های موبایل آغاز کند و تمرکز زیادی را روی دوربین‌های P40 Pro گذاشته است. به همین دلیل این گوشی علاوه بر قدرت سخت افزاری و نمایشگر عالی، در بخش دوربین نیز حرف‌های زیادی برای گفتن خواهد داشت.

هواوی پی 40 پرو

به دلیل تحریم‌های شرکت‌های آمریکایی، هواوی P40 Pro از خدمات گوگل مانند فروشگاه اپلیکیشن پلی استور بی بهره مانده، اما شرکت هواوی تلاش کرده با ارائه جایگزین‌هایی مانند فروشگاه اپلیکیشن اپ گالری، این فقدان را جبران کند و تا حدود زیادی هم در این امر موفق بوده است. البته مشکلی از بابت سیستم عامل وجود ندارد و پی 40 پرو به سیستم عامل اندروید 10 و رابط کاربری اختصاصی EMUI 10 مجهز شده است. ظاهر این گوشی نیز بسیار زیباست؛ هواوی صفحه نمایش پرچمدار جدید خود را Overflow Display نامیده که لبه‌های آن از هر چهار طرف به سمت پشت گوشی انحنا دارد و یک بریدگی بیضی شکل نیز در بالای سمت چپ نمایشگر برای قرارگیری دوربین سلفی وجود دارد.

هواوی پی 40 پرو

بدنه شیشه‌ای، استاندارد IP68 برای محافظت در برابر نفوذ آب و گردوغبار، نمایشگر 6.58 اینچی OLED با وضوح 2640 در 1200 پیکسل و نرخ تازه‌سازی 90 هرتزی، سیستم عامل اندروید 10 با رابط کاربری EMUI 10.1، تراشه 5G کایرین 990، پردازشگر گرافیکی Mali-G76 MP16، هشت گیگابایت رم، 128 یا 256 یا 512 گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی از نوع UFS 3.0، بلوتوث 5.1، حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر و باتری 4200 میلی‌آمپرساعت با شارژ سریع 40 واتی و شارژ بی سیم 27 واتی از دیگر ویژگی‌های Huawei P40 Pro محسوب می‌شوند. این گوشی همچنین به دوربین چهارگانه شامل لنزهای 50 مگاپیکسلی استاندارد، 12 مگاپیکسلی تله فوتو، 40 مگاپیکسلی فوق عریض و حسگر سه بعدی TOF به همراه دوربین سلفی دوگانه 32 مگاپیکسلی و حسگر TOF مجهز شده است.

هواوی پی 40 پرو

اکنون گوشی هواوی پی 40 پرو مهمان استودیوی گجت نیوز شده و در ادامه می‌توانید ویدیوی جعبه گشایی و بررسی اولیه این موبایل پرچمدار را مشاهده کنید. همانطور که در این ویدیو می‌بینید، درون جعبه علاوه بر خود دستگاه می‌توانید کابل شارژ یو اس بی C، شارژر 40 واتی، ایربادز یو اس بی C و قاب شفاف ژله‌ای را مشاهده کنید.

ویدیوی جعبه گشایی و بررسی اولیه هواوی پی 40 پرو

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. با سلام به کجتیا لطفا فیلمبرداری رو اصلاح کنید سردرد گرفتم با اون همه فوکوس تار شدن یه دوربین ثابت رو گوشی با فوکوس ثابت یکی برای گوینده تشکر

  2. سلام من گوشی میت 30 دارم و تمام نرم افزارهای گوگل رو هم نصب کردم تو یتیوب کلی روش هست برا نصب نرم افزارهای گوگل براتون می فرستم من خودم دقیقا با همین روش نصب کردم از شما خواهشمندم این روش رو به صورت زبان فارسی و اموزشی تو سایت بزارین خیلی کاربردی هست .

    https://www.youtube.com/watch?v=wxqEZMX6Kl8