تیک واتساپ در کنار پیام‌ها

معنی تیک واتساپ در کنار پیام‌های شما چیست؟

تیک واتساپ در کنار پیام‌ها معانی مختلفی دارند. برای آنکه از ارسال یا دیده شدن پیامی که فرستاده‌ایم مطمئن شویم، می‌بایست به این تیک‌ها توجه کنیم.

پیام رسان WhatsApp به شما امکان ارسال پیام به مخاطبین، دوستان یا خانواده خود در سراسر جهان را می‌دهد، اما اگر این پیام رسان به گونه‌ای بود که شما از تحویل پیام‌هایی که ارسال کرده‌اید، اطمینان پیدا نمی‌کردید، قطعا از محبوبیت آن کم می‌شد. گاهی اوقات پیام شما به دلیل مشکل در اتصال اینترنت یا مشکل در شبکه واتساپ ارسال نمی‌شود، یا امکان دارد که به دلیل عدم اتصال مخاطب مورد نظر شما به اینترنت، پیام ارسال شده‌ی شما دریافت یا خوانده نشود. خوشبختانه، در چنین شرایطی، واتساپ وضعیت پیام ارسال شده‌ی شما را در اختیارتان قرار می‌دهد. برای فهمیدن این وضعیت، بررسی و معنی رنگ و تیک واتساپ در کنار پیام‌های شما اهمیت دارد.

معنی تیک واتساپ در کنار پیام‌های شما چیست؟

  • علامت یک تیک خاکستری رنگ، به این معناست که پیام از دستگاه شما ارسال شده است.

  • علامت دو تیک خاکستری رنگ در کنار پیام، به این معناست که پیام شما به گیرنده تحویل داده شده است. اگر گیرنده، پیام دریافت شده را بخواند، این دو تیک از حالت خاکستری خارج می‌شوند. در واقع، علامت دو تیک خاکستری رنگ نشان می‌دهد که گیرنده پیام را دریافت کرده اما هنوز آن را نخوانده است.
  • هنگامی که دو تیک کنار پیام آبی رنگ شدند، به این معناست که پیام شما توسط گیرنده خوانده شده است.

تیک واتساپ در کنار پیام‌ها