یخچال InstaView ال جی

یخچال InstaView ال جی به آمار فروش 1 میلیون دستگاه دست یافت

یخچال INSTAVIEW ال جی به واسطه ابداعی مشتری‌مدارانه و با تمرکز بر فناوری توانست در بازارهای جهانی به آمار فروش 1 میلیون دستگاه دست پیدا کند.

یخچال اعلای InstaView Door-in-Door ال جی الکترونیکس که در سال ۲۰۱۶ میلادی به بازار معرفی شده، در ماه جاری میلادی موفق شد از تعداد فروش بین‌المللی یک میلیون دستگاه فراتر رفته و رکورد جدیدی را برای خود ثبت کند. با فروش روزانه بیش از ۷۰۰ دستگاه، این یخچال ظرفیت بالای ال جی اکنون در بیش از ۱۵۰ کشور و شش قاره جهان عرضه می‌گردد.

نگاهی به طراحی یخچال INSTAVIEW ال جی 

یخچال پریمیوم LG InstaView Door-in-Door با هدف ارتقای سبک زندگی آشپزخانه‌ای طراحی گردیده و تعادلی عالی و قابل توجه میان فرم و عملکرد برقرار نموده است. ال جی در این محصول علاوه بر استفاده از طرحی شیک و زیبایی‌شناسانه، امکانات کاربردی را هم بهبود بخشیده و تا کنون برنده برخی از مهمترین جوایز بین‌المللی معتبر طراحی شده است که از این میان می‌توان به Red Dot Design Award و iF design Award اشاره کرد.

Dan Song رئیس شرکت لوازم خانگی الکترونیک و راهکارهای تهویه مطبوع ال جی می‌گوید:

دستیابی به این هدف نشان‌دهنده توانایی ال جی در توسعه متمایز محصولات کیفیت بالا است که ما را به رتبه‌های برتر بسیاری از گروه‌های محصولات خانگی سوق داده است. امروزه لوازم خانگی شامل تکنولوژی‌هایی هم‌رده با کامپیوتر‌ یا اسمارت فون هستند و مشتریان ما انتظارات بسیار بالایی از آنها دارند. تکنولوژی پیشرفته و رویکرد مشتری‌مدارانه ما در انتخاب مصرف‌کنندگانی طنین‌انداز شده که InstaView را به یکی از تند-فروش‌ترین برندهای یخچال در تاریخ این صنعت بدل ساخته‌اند.

انتخاب نام یخچال INSTAVIEW ال جی به دلیل خاصیت جالب آفتاب‌پرست مانند پنل روی درب این یخچال است که تنها با دو بار ضربه زدن، نمایشگر به یک پنجره شفاف تبدیل می‌شود. این قابلیت به کاربران اجازه می‌دهد بدون باز کردن درب یخچال، مواد غذایی درون آن را مشاهده کنند و اتلاف هوای سرد تا حد ممکن کاهش یابد. علاوه بر InstaView، قابلیت Door-in-Door اجازه دسترسی ساده به نوشیدنی و خوراکی‌های محبوب کاربر را فراهم ساخته و همزمان میزان ورود هوای محیط به محفظه اصلی یخچال را به حداقل می‌رساند و میزان اتلاف هوای سرد را تا ۴۱ درصد کاهش می‌دهد.

با توجه به افزایش تقاضا و رضایتمندی جهانی یخچال‌های InstaView، ال جی برای آسایش و راحتی بیشتر کاربران، برخی قابلیت‌های این محصول را به خط تولید دیگر یخچال‌هایش (از جمله مدل‌های French-Door و Side-by-Side) نیز افزوده است. علاوه بر این تکنولوژی محبوب InstaView اکنون راه خود را به دیگر محصولات ال جی، همچون LG SIGNATURE Wine Cellar و ThinQ Range هم باز کرده است.

جستجوی بی‌پایان ال جی برای افزودن ارزش‌های تازه به یخچال‌ها، همواره به ابداعات مفیدی ختم شده که به طراحی و توسعه تکنولوژی‌هایی برای خلق سبک زندگی آشپزخانه‌ای موثرتر و مطبوع‌تر می‌انجامد. برای مثال Smart Care+ با بهره‌گیری از هوش مصنوعی LG ThinQ خوراکی‌ها را برای مدت طولانی‌تری تازه نگه می‌دارد، هزینه‌ مصرف انرژی را کاهش می‌دهد و سرویس اختصاصی‌تری ارائه می‌کند. اپلیکیشن هوشمند این یخچال با تحلیل داده‌های جمع‌آوری شده طی چندین هفته، می‌تواند الگوی مصرف خانواده را تشخیص داده و قبل از زمان‌های پیک استفاده دمای یخچال را کاهش دهد تا در این بازه‌های زمانی قادر به کنترل بهتر دمای تنظیم شده باشد. Smart Care+ هم با بهره‌گیری از همین داده‌ها، در بازه‌های زمانی که استفاده یخچال به حداقل می‌رسد، با تنظیم آن روی Save Mode میزان اتلاف انرژی را تا حد ممکن کاهش می‌دهد. همچنین با بهره‌گیری از Craft Ice صاحب‌خانه می‌تواند همچون یک متصدی بار حرفه‌ای نوشیدنی‌های عالی خود را با یخ‌های کروی، برای مدت بیشتری خوش‌طعم و خنک نگه دارد.

این مطلب در قالب رپورتاژ آگهی و توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا متن تبلیغاتی برای گجت نیوز ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. ال جی فوق‌العاده س