سوسک در گوش

لانه گزینی سوسک در گوش چینی‌ها بعد از اپیدمی ویروس کرونا

طبق اعلام محققان چینی، پس از اپیدمی ویروس کرونا اکنون پدیده جدیدی موسوم به لانه گزینی سوسک در گوش مردم این کشور رواج پیدا کرده است.

چین به عنوان اولین کشوری محسوب می‌شود که ویروس جدید کرونا در آنجا شیوع پیدا کرده است و اکنون محققان این کشور اعلام کردند پدیده جدیدی موسوم به لانه گزینی سوسک در گوش مردم این کشور رواج پیدا کرده است که بر اساس دلایلی نامشخص سوسک‌ها به گوش افراد یورش برده و در آنجا لانه می‌سازند.

ماجرای لانه گزینی سوسک در گوش چینی‌ها

بر اساس گزارش‌های منتشر شده، برخی از مردم چین در حالی به بیمارستان مراجعه کردند که از درد و مشکل گوش خود رنج می‌بردند. پزشکان پس از معاینه گوش این افراد متوجه پدیده لانه گزینی سوسک در گوش آنها شدند. در این گزارش آمده است یک خانم چینی پس از این که در گوش خود صدای آزاردهنده‌ای را احساس کرد و موفق به رهایی از آن صدا نشد به بیمارستان مراجعه کرد، اما در کمال شگفتی پزشکان متوجه وجود لانه سوسک در گوش این فرد شدند.

چیانگ چو، پزشک متخصص گوش و حلق و بینی بیمارستان گوانگ‌دونگ جنوب چین عنوان کرد اولین مورد از این پدیده زمانی شناسایی شد که یک فرد بیمار پس از خارش شدید گوش و شنیدن صداهای آزاردهنده که او را از خواب بیدار کرده بود به بیمارستان مراجعه کرد که پس از بررسی‌ها متوجه وجود سوسک کوچکی در گوش او شدیم. وی افزود این سوسک مشغول ایجاد حفره در گوش میانی بود و حتی به پرده گوش او نیز آسیب زده بود. پس از این فرد، سه بیمار دیگر نیز در مدت کوتاهی با همین مشکل به بیمارستان مراجعه کردند.

این پزشک متخصص گوش و حلق و بینی به مردم چین با توجه به افزایش این پدیده توصیه کرده هر فردی که با چنین مشکلی مواجه شد بلافاصله به بیمارستان و پزشک متخصص مراجعه کند و از خارج کردن سوسک با وسایل مختلفی نظیر گوش پاک‌کن جدا خودداری نمایند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. این چینیا چقدر عجیب و غریبن خدااا

  2. به حق چیزای ندیده و نشنیده😳😳😳😳