با McAfee خداحافظي کنيد : برند McAfee به Intel Security تغییر خواهد کرد

intel-mcafee

امروز در نمایشگاه CES، مدیرعامل اینتل یعنی آقای Brian Krzanich اعلام کرد که بزودی برند McAfee دستخوش تغییر می‌شود و این برند قدیمی در دنیای امنیت، به Intel Security تغییر نام خواهد که نمایانگر فعالیت اینتل در بخش محصولات و خدمات امنیتی است. البته با اینکه تغییر نام برند، هم‌اکنون در حال عملیاتی شدن است و به زودی اجرایی می‌شود؛ ولی مراحل انتقال کامل ممکن است تا یک سال به طول انجامد.

اینتل در این زمینه اعلام کرده است که تغییر نام بر روی محصولات جدید این شرکت اجرا خواهد شد. بنابراین از این پس هر نسخه جدیدی که از محصولات McAfee ارائه شود تحت نام Intel Security خواهد بود. با این حال گفته می‌شود که لوگوی این خدمات و محصولات، همچنان همان سپر قرمز رنگ معروف باقی خواهد ماند که بنا به تعبیر این شرکت، "نمایانگر ارزش اصلی امنیت و حفاظت است" و فقط نام مک‌آفی به اینتل سکیوریتی تغییر داده خواهد شد.

اولین بار در آگوست 2010 بود که اینتل از خرید نقدی MacAfee به قیمت 7.7 میلیارد دلار خبر داد. کمپانی مطرح سازنده‌ تراشه‌های پردازشی، در ازای هر سهم این شرکت، مبلغ 48 دلار پرداخت کرده است که 60 درصد مبلغ بیشتر از ارزش اصلی برای کمپانی سازنده نرم‌افزارهای آنتی‌ویروس McAfee محسوب می‌شود.

تغییر برندهایی نظیر این مورد، عادی و معمول هستند و معمولا چند سال پس از بدست آوردن کمپانی سازنده، اجرایی می‌شوند. با این وجود نمی‌توان این تصور را از خود دور کرد که شاید شهرت عجیب و غریبی که «جان مک‌آفی» بنیان‌گذار این کمپانی پیدا کرده است، باعث شده که اینتل به این فرآیند تغییر نام سرعت بخشد تا محصول خود را از سوءتفاهم‌های احتمالی در امان نگاه دارد.

McAfee بعنوان یکی از بخش‌های اینتل و با کارکنانی که شانه به شانه با کارکنان خود اینتل مشغول فعالیت هستند، اداره خواهد شد. بیانیه مأموریت همچنان به قوت سابق باقی است: "اینتل در تلاش است که امنیت همه‌جانبه و حفاظت هویت را به کاربران خانگی و کسب و کارها، بر روی تمامی دستگاه‌های پردازشی ارائه کرده و صنعت دیجیتال را با تأمین امنیت تجربه کاربری برای هر شخصی بر روی زمین، به پیش براند".

مدیرعامل اینتل همچنین خبر از برنامه‌هایی برای ارائه المان‌هایی از راهکارهای امنیتی مک‌آفی بصورت رایگان برای دستگاه‌های موبایل داده است. این راهکارها شامل حفاظت از داده‌ها و دستگاه، برای آیفون، آیپد و دستگاه‌های اندرویدی می‌شود.

متأسفانه زمان‌بندی دقیق این برنامه‌ها به اشتراک گذاشته نشده و اینتل گفته است که جزئیات بیشتر، به مرور در ماه‌های آینده به اطلاع عموم خواهد رسید. می‌توان این تصور را داشت که کمپانی اینتل در صدد است که محصولات خود را پیش از ارائه رایگان تغییر نام دهد و پس از طی این فرآیند، دسترسی به محصولات جدید ممکن خواهد شد.

جهت دسترسی به تمامی اخبار مربوط به رویداد CES 2014 اینجا کلیک فرمایید.

منبع : thenextweb

 

 Intel CEO Brian Krzanich announces McAfee brand name will be replaced by Intel Security

At CES 2014 today, Intel CEO Brian Krzanich announced the McAfee brand name will be phased out and replaced by “Intel Security,” which will identify all Intel products and services in the security segment. The rebranding will begin immediately, but the transition will take up to a year before it is complete.

Intel also said that the process would happen “as new products are introduced.” This would suggest that whenever Intel releases the next version of every McAfee product, only then will it be branded Intel Security.

Intel’s security products won’t be getting a completely new logo, just a new brand name. The red shield, which Intel says represents “the core values of security and protection” will remain.

Intel first announced plans to acquire McAfee in August 2010 for $7.7 billion in cash. The chip company paid $48 a share for McAfee, a whopping 60 percent premium for the antivirus software maker.

Rebrandings like these are standard practice, and usually occur a few years after the initial acquisition. Nevertheless, we can’t help but wonder if the antics of John McAfee, who founded the company but hasn’t worked there in years, helped push Intel to speed up the process.

Here’s John McAfee himself in an unforgettable video from last year, littered with NSFW language, which pretty much sums up his relationship with the software.

 

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*