جیپ رانگلر مدل 2021

جیپ رانگلر مدل 2021 برای رقابت با فورد برانکو به‌روزرسانی می‌شود

جیپ رانگلر مدل 2021 به همراه به‌روزرسانی‌های متعدد روانه بازار خواهد شد تا بتواند با رقیب سرسخت خود یعنی فورد برانکو جدید به رقابت بپردازد.

فورد برانکو جدید توانست پس از سال‌ها به رقیب سرسختی برای جیپ رانگلر تبدیل شود. از این رو شرکت جیپ تصمیم گرفت با هدف رقابت بهتر با رقیب سرسخت خود برای مدل 2021 رانگلر به‌روزرسانی‌هایی را در نظر بگیرد که در این به‌روزرسانی سطح تجهیزات استاندارد آن نیز افزایش پیدا کرده است. در  ادامه ویژگی‌های جدید جیپ رانگلر مدل 2021 را بررسی می‌کنیم.

گفتنی است این خبر توسط خبرگزاری‌های معتبر حوزه خودرو منتشر شده و سخنگوی جیپ در خصوص تایید این اخبار اعلام کرد در حال حاضر قادر به تایید این موارد نخواهد بود.

به‌روزرسانی‌های جیپ رانگلر مدل 2021 

جیپ رانگلر مدل 2021

طراحان با هدف ارتقای ویژگی‌های آفرود این شاسی بلند برای مدل پایه جیپ رانگلر مدل 2020 سیستم چهار چرخ محرک فول تایم را در نظر گرفتند که در گذشته فقط برای مدل‌های بالاتر آن ارائه می‌شد. مدل روبیکان این خودرو نیز به صورت استاندارد به سیستم آفرود پلاسی مجهز شده که می‌تواند کشش، تعویض‌های دنده گیربکس و پدال گاز را کنترل کند. صاحبان مدل‌های صحرا و روبیکان می‌توانند دوربین دید جلو را نیز برای این خودرو سفارش دهند تا هنگام گذر از روی مسیرهای سخت و صخره‌ها بتوان به دید بهتری دست پیدا کرد.

جیپ رانگلر مدل 2021

قبلا مشتریان باید پکیج تکنولوژی شامل صفحه نمایش ۷ اینچی و سیستم تهویه مطبوع خودکار را با قیمت 995 دلار سفارش می‌دادند که در حال حاضر در تریم اسپورت S این پکیج به صورت استاندارد ارائه می‌شود. البته کلیه مدل‌های این خودرو از صفحه نمایش 7 اینچی در کنار هشدار لاستیکی بهره می‌برند که راننده قادر است فشار لاستیک‌ها و میزان آج آنها را کنترل کند.

جیپ رانگلر مدل 2021

هرچند این تجهیزات اضافه باعث خواهد شد وضعیت جیپ رانگلر 2021 در بازار تثبیت شود، اما بسیاری از کارشناسان و مشتریان بر این باورند که فورد برانکو جدید قادر است به موفقیت چشمگیری برسد و انتظار می‌رود این خودرو قابلیت آفرود بالا و استایل ویژه‌ای را ارائه دهد.

جیپ رانگلر مدل 2021

فورد برانکو جدید همانند جیپ رانگلر در دو مدل دو در یا چهار در قابل سفارش است و این خودرو حتی از درها و سقف جداشدنی نیز بهره می‌برد. شنیده‌ها حاکی از آن است که موتورهای 4 و 6 سیلندر توربو تامین‌کننده نیروی این هیولا خواهند بود و انتقال قدرت نیز توسط گیربکس 10 سرعت اتوماتیک و 7 سرعت دستی با دنده کرال فوق سنگین برای آفرود انجام خواهد شد.