جک ایکس 8

نخستین تصاویر رسمی از کراس ‌اوور جدید جک ایکس 8 منتشر شد

جک ایکس 8 – JAC X8 به عنوان کراس اوور جدید برند چینی جک محسوب می‌شود که به تازگی تصاویر رسمی جدیدی از آن منتشر شده است.

شرکت خودروسازی چینی جک تصاویر رسمی کراس اوور جدید خود را با نام Jiayue X8 منتشر کرد. این کراس اوور از زبان طراحی جدید این برند چینی بهره می‌برد و نسخه استاندارد آن 3 ردیفه و 6 نفره خواهد بود، اما مشتریان می‌توانند دو نسخه دو ردیفه 5 نفره و 3 ردیفه 7 نفره آن را نیز سفارش دهند.

مشخصات جک ایکس 8

جک ایکس 8

بر اساس تصاویر منتشر شده، در نمای جلوی جک ایکس 8 شاهد یک جلوپنجره چندضلعی آبشاری هستیم که یکی از نکات برجسته زبان طراحی جدید شرکت جک محسوب می‌شود. از دیگر ویژگی‌های برجسته این خودرو می‌توان به چراغ‌های جلوی دو بخشی اشاره کرد. در نمای جانبی نیز ظاهر نرم و سیال خودرو به چشم می‌خورد که باعث تقویت پویایی آن می‌شود.

جک ایکس 8

در بخش عقب خودرو هم چراغ‌های باریک که به یکدیگر متصل هستند خودنمایی می‌کنند که طی این سال‌ها یک روش طراحی معروف شناخته می‌شود. در طرفین سپر شاهد دو سر اگزوز افقی هستیم که باعث افزایش پویایی استایل خودرو شده است.

طول جک X8 حدود 4795 میلی‌متر، عرض آن 1870 میلی‌متر، ارتفاع آن 1758 میلی‌متر و فاصله محوری آن نیز 2810 میلی‌متر اعلام شده است. این خودرو به صورت استاندارد با 6 صندلی عرضه خواهد شد، اما مشتریان می‌توانند مدل‌های 5 نفره و 7 نفره آن را نیز سفارش دهند.

جک ایکس 8

این کراس اوور چینی از یک موتور 1.5 لیتری 4 سیلند توربو 184 اسب بخاری نیروی خود را تامین خواهد کرد. قدرت تولید شده از این موتور نیز توسط گیربکس 6 سرعت دستی یا 6 سرعت اتوماتیک دو کلاچه به چرخ‌ها منتقل خواهد شد.