شارژ سریع 125 وات اوپو

فناوری شارژ سریع 125 وات اوپو در راه است

فناوری شارژ سریع 125 وات اوپو در آستانه رونمایی قرار دارد. کمپانی OPPO با انتشار یک تیزر ویدیویی، از معرفی super flash charge جدید خود در تاریخ 15 ژوئیه خبر داد.

در دنیای امروز، تکنولوژی با سرعت سرسام آوری پیش می‌رود؛ اما در یک زمینه جا مانده است: باتری گجت های الکترونیکی!

فناوری شارژ سریع 125 وات اوپو در تاریخ 25 تیر معرفی خواهد شد

به همین دلیل، ما ناچاریم هر روز دستگاه‌های خود را ‌شارژ کنیم و تولیدکنندگان برای تسهیل این امر، فناوری شارژ سریع را معرفی کرده‌اند. البته اپل و سامسونگ رویکرد محافظه کارانه‌ای نسبت به این موضوع دارند؛ ولی کمپانی‌های چینی مانند OPPO سرعت شارژ را به نرخ دیوانه‌واری رسانده‌اند. گام بعدی اوپو در این مسیر، ارائه شارژر 125 وات است.

هم‌اکنون گوشی اوپو رینو ایس از فناوری SuperVOOC 2.0 Flash Charge 65W استفاده می‌کند. ولی اخیرا شیائومی از فناوری شارژ سریع 100 وات خود با نام  Super Charge Turbo رونمایی کرد. به لطف این تکنولوژی، باتری 4000 میلی‌آمپر ساعتی یک گوشی هوشمند در مدت 7 دقیقه از صفر تا 50 درصد شارژ می‌شود. برای فول شارژ شدن آن هم تنها 10 دقیقه دیگر زمان نیاز است. حالا ظاهرا اوپو می‌خواهد با معرفی سوپر فلش شارژ جدید خود، جایگاهش را باز پس بگیرید.

البته رونمایی از این تکنولوژی به معنای آماده‌ی استفاده بودن آن در گوشی های هوشمند نیست و مصرف کنندگان نهایی برای بهره بردن از شارژ سریع 120 وات اوپو، باید اندکی منتظر بمانند. به هر حال امکان فول شارژ کردن یک گوشی موبایل در زمانی حدود 15 دقیقه، ارزش انتظار را دارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*