بهترین گوشی های سامسونگ

بهترین گوشی های سامسونگ : 6 گوشی سامسونگ که از مشخصات فنی قدرتمندی برخوردارند

طی سال‌های اخیر سامسونگ با نوآوری‌های فوق‌العاده‌ای که به محصولات خود اضافه کرده است، توانسته به یکی از محبوب‌ترین برندهای تولید کننده تلفن همراه تبدیل شود.

گوشی‌ های سامسونگ اغلب دارای ویژگی‌های ارزشمندی در بخش نمایشگر، باتری و طراحی هستند. اما از آن‌جایی که تعداد گوشی‌های عرضه شده به بازار توسط این برند زیاد است و کاربران به هنگام مواجهه شدن با این همه گوشی، سر در گم می‌مانند، تصمیم گرفتیم یک راهنمای کامل در ارتباط با بهترین گوشی های سامسونگ برای خرید در سال ۲۰۲۰ ارائه کنیم.

برای خرید گوشی های سامسونگ به این لینک مراجعه کنید.

۱) اس ۲۰ پلاس

بهترین گوشی های سامسونگ

سری اس سامسونگ معمولا دارای طراحی متفاوت و زیبا، بهترین صفحه‌ی نمایش و تراشه‌های قدرتمند هستند. این سری که اغلب پرچم‌داران سامسونگ را شامل می‌شود، در جدیدترین سری از محصولات خود سه گوشی اس ۲۰، اس ۲۰ پلاس و اس ۲۰ اولترا را به بازار عرضه کرد.

این سه گوشی از ویژگی‌های مشابهی برخوردارند، بر اساس بودجه‌ی موردنظرتان می‌توانید یکی از این سه گوشی را انتخاب کنید، هر چه بودجه‌ی بیشتری در نظر بگیرید از ویژگی‌های بیشتری بهره‌مند خواهید شد. با این حال، اگر از لحاظ ارزش خرید بررسی کنیم اس ۲۰ پلاس به دلیل ویژگی‌های ارزشمندتر و قیمت مناسب‌تر از ارزش خرید بیشتری برخوردار است.

۲) اس ۱۰ پلاس

با عرضه‌ی سری اس ۲۰ سامسونگ، گوشی‌های اس ۱۰ به پرچم‌دار قدیمی سامسونگ تبدیل شدند. در واقع، شما می‌توانید گوشی‌های این سری را با قیمت مناسب‌تری خریداری نمایید. در واقع، اگر قصد خرید از پرچم‌داران اس سامسونگ را دارید و بودجه‌تان کفاف خرید پرچم‌داران جدید را ندارد، می‌توانید از سری قبلی که هنوز هم جزو بهترین‌ گوشی های سامسونگ موجود در بازار هستند، انتخاب کنید.

از مشخصات و ویژگی‌های این گوشی سامسونگ می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

تراشه‌ی اگزینوس ۹۸۲۰، صفحه‌ی نمایش ۶.۴ اینچی با رزولوشن ۱۰۴۰ در ۳۰۴۰، حافظه‌ی داخلی ۱۲۸ / ۵۱۲ گیگابایتی و دوربین سه‌گانه‌ی (با سنسورهای ۱۲ مگاپیکسلی، ۱۲ مگاپیکسلی زوم اپتیکال و ۱۶ مگاپیکسلی فوق عریض)

۳) نوت ۱۰ پلاس

بهترین گوشی های سامسونگ

نوت ۱۰ پلاس سامسونگ با طراحی لوکس و زیبا، کیفیت ساخت عالی، حاشیه‌های باریک در کنار نمایشگر و سخت‌افزار قدرتمند جزو یکی از بهترین گوشی های سامسونگ محسوب می‌شود. یکی از دلایل اصلی خرید سری نوت‌های سامسونگ مجهز بودن آن‌ها به قلم اس پن می‌باشد. بنابراین، اگر شما از گوشی برای کارهای گوناگون استفاده می‌کنید و قلم اس پن از اهمیت بالایی برای شما برخوردار است، به احتمال زیاد نوت ۱۰ پلاس گزینه‌ی بسیار خوبی برای شما خواهد بود، خصوصا به خاطر این که از نمایشگر بزرگ‌تری نیز برخوردار است.

4) گلکسی ای ۷۱

بهترین گوشی های سامسونگ

گلکسی ای ۷۱ یکی از بهترین میان رده‌های سامسونگ برای سال ۲۰۲۰ است که نسبت به نسل قبلی خود تغییرات قابل توجهی در زمینه نمایشگر، طراحی، دوربین و مشخصات سخت افزاری به دست آورده است و برخی از ویژگی های خوب نسل قبلی مانند باتری بزرگ و صفحه نمایش با کیفیت را حفظ کرده است.

دوربین چهارگانه، نمایشگر سوپرآمولد، باتری بزرگ ۴۵۰۰ میلی آمپری و تراشه‌ی اسنپدراگون ۷۳۰ از جمله ویژگی‌های مهم این گوشی محسوب می‌شوند.

گلکسی ای ۷۱ با این که باتری بزرگی دارد اما جک هدفون را نیز حفظ کرده است و این مورد یکی از مزیت‌های مهم آن محسوب می‌شود.

5) گلکسی ای ۵۱

گوشی های سامسونگ تنها به سری اس و نوت منتهی نمی‌شوند، گوشی های سری A سامسونگ از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار هستند. گوشی ای ۵۱  تلفن هوشمند مقرون به صرفه سامسونگ است که از نظر ظاهر و طراحی نیز بسیار محبوب است. این گوشی از صفحه‌ی نمایش فوق‌العاده‌ای برخوردار است، اگرچه تراشه‌ی آن به اندازه‌ی پرچم‌داران سامسونگ قدرتمند نیست.

از جمله ویژگی‌های فنی این گوشی می‌توان به صفحه‌ی نمایش ۶.۵ اینچی، تراشه‌ی اگزینوس ۹۶۱۱، سیستم عامل اندورید ۱۰ و دوربین ۴‌گانه‌ (با سنسورهای ۴۸ مگاپیکسلی، ۱۲ مگاپیکسلی(عریض)، ۵ مگاپیکسلی(ماکرو) و ۵ مگاپیکسلی(عمیق) ) اشاره کرد.

6) گلکسی ام ۳۱

از جمله گوشی های سری M سامسونگ می‌توان به گلکسی ام ۳۱ اشاره کرد. این اسمارت فون مانند سایر گوشی های سری ام سامسونگ از جنس پلاستیک بوده و وزن ۱۹۱ گرمی نسبتا سبکی دارد. رنگ‌های قابل تهیه این گوشی آبی و مشکی است.

نکته‌ی جالب توجه در گلکسی ام ۳۱، استفاده از باتری لیتیوم پلیمری ۶۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی است. این نوع و ظرفیت باتری به عنوان نکته قوت گلکسی ام ۳۱ به حساب می‌آید که باعث بالا رفتن طول عمر باتری به نسبت سایر گوشی‌ها می‌شود.

دوربین ام ۳۱ چهارگانه است که دارای رزولوشن‌های ۶۴، ۸، ۵ و ۵ مگاپیکسل است و می‌تواند تصاویر و فیلم‌های جذابی را ثبت کند.

اگر از بین گوشی‌های معرفی شده، گوشی محبوب خود را پیدا نکردید، می‌توانید به راهنمای خرید گوشی در وب‌سایت سایمان دیجیتال مراجعه کنید و راهنمای خرید گوشی در بازه‌های قیمتی متفاوت را مشاهده کنید.

این مطلب در قالب رپورتاژ آگهی و توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا متن تبلیغاتی برای گجت نیوز ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

5 دیدگاه

  1. احمق خودتى چرا حرف مفت ميزنى

  2. وجدانا ای ۵۱ کجاش مشخصات فنی قویی داره؟ تا کجا تبلیغات؟ تا کجا احمق بودن؟ تا کجا؟ یه پردازنده خیلی قدیمی و داغون اگزینیوس ۹۶۱۱ که حتی نمیشه یه بازی کالاف دیوتی روش با کیفیت بازی کرد کجاش قوی هست؟ برید بابا در سایتتون تخته کنید هی هیچی نمیخوام بگم شورشو در آوردین شما سایت تکنولوژی و اخبارش هستین به اندازه کافی دروغ از خبرای صدا و سیما شنیدیم اینجا نیاز به دروغ نداریم دیگه
    عضویت سایتم لغو میکنم.اگر شرف دارین کامنتمو بزارین باشه

  3. سامسونگ محبوب قلب ها.