سایپا کوییک S

آغاز فروش سایپا کوییک S + امکانات و تجهیزات

سایپا کوییک S به صورت پیش فروش به بازار عرضه شده است و تا پایان روز 25 تیر 99 قابل سفارش خواهد بود. در ادامه با مشخصات سایپا کوییک اس آشنا می‌شویم.

گروه خودروسازی سایپا از دو روز قبل طرح پیش فروش خودروهایی چون ساینا، سایپا شاهین و سایپا کوییک S را به مدت 3 روز آغاز کرده است که مشتریان تا پایان روز 25 تیر 99 می‌توانند با مراجعه به سایت فروش سایپا مراحل پیش ثبت نام را انجام دهند.

جزئیات فروش سایپا کوییک S

این خودرو با موعد تحویل بهمن و اسفند 99 به مشتریان عرضه خواهد شد. شرکت سایپا برای کوییک اس پیش پرداخت 40 میلیون و 800 هزار تومانی را در نظر گرفته که قیمت نهایی آن نیز اعلام نشده است، اما با توجه به قواعد پیش فروش خودرو توسط خودروسازان داخلی می‌توان قیمت در بازه 80 تا 90 میلیون تومان را برای این هاچ بک کراس سایپا پیش‌بینی کرد.

مشخصات سایپا کوییک اس

سایپا کوییک اس در واقع همان مدل فیس لیفت کوییک محسوب می‌شود و شرکت سایپا قصد دارد مدل‌های جدیدی از آن را با نام کوییک G و کوییک RS رونمایی کند. کوییک S نسبت به معمولی خود از لحاظ ظاهری با تغییرات جزئی همراه بوده و از قابلیت‌های آن می‌توان به نمایشگر تعویض دنده GSI، سامانه مدیریت خودرو MFD، سنسور نور، غربیلک فرمان طرح D، چراغ روشنایی روز در نسخه پایه و استاندارد آلایندگی یورو ۵ اشاره کرد.

این خودرو از یک موتور 1.5 لیتری 8 سوپاپ و یورو 5 بهره می‌برد که قادر به تولید قدرتی برابر با 87 اسب بخار و گشتاور 128 نیوتن‌متر است. قدرت تولید شده از آن نیز توسط گیربکس 5 سرعت دستی به چرخ‌های جلو منتقل می‌شود. این خودرو با مدل معمولی در بخش‌های طراحی سپر، جلوپنجره و تریم داخلی تفاوت‌های آشکاری دارد.

گفتنی است با وجود این که پیش فروش سایپا کوییک اس آغاز شده، اما شرکت سایپا تصاویر رسمی یا مشخصات کاملی از آن را منتشر نکرده که چنین موضوعی در فضای مجازی با انتقاداتی همراه شده است.