نسخه معمولی گلکسی نوت 20

نخستین تصاویر نسخه معمولی گلکسی نوت 20 سامسونگ منتشر شد

افشاگران برای اولین بار رندری از نسخه معمولی گلکسی نوت 20 سامسونگ – Samsung Galaxy Note 20 را نیز منتشر کردند که طراحی متفاوت نسبت به مدل اولترا را نشان می‌دهد.

افشاگر مشهور دنیای فناوری، Ice Universe که منبع قابل اعتمادی برای افشای اطلاعات گوشی‌های هوشمند معرفی نشده است، اخیراً نخستین رندرهای نسخه معمولی گلکسی نوت 20 سامسونگ را منتشر کرده است. پیش از این ما فقط تصاویر برادر بزرگ‌تر آن، نسخه Ultra را دیده بودیم.

نسخه معمولی گلکسی نوت 20

مدل استاندارد برخلاف برادر بزرگ‌تر خود فریم ضخیم‌تری را به دور نمایشگرش دارد و لبه‌های پنل آن نیز مانند مدل اولترا منحنی نیستند. یک اسکنر اثر انگشت در داخل نمایشگر این گوشی جای خوش کرده است و در پشت آن نیز یک ماژول دوربین مربعی‌شکل با سه دوربین و یک فلاش LED دیده می‌شود.

این تصاویر مدل نوت 20 را در کنار نوت 10 به نمایش می‌گذارند. یک منبع داخلی تأیید کرده است که گوشی نوت 20 در عرض حدود 1 سانتی‌متر بزرگ‌تر خواهد بود. اگرچه هر دو گوشی به نمایشگری با رزولوشن فول اچ دی پلاس و حداکثر نرخ رفرش 60 هرتزی مجهز هستند.

نسخه معمولی گلکسی نوت 20

نوت 20 در سمت راست

سامسونگ انتظار ندارد فروش نوت 20 رکوردشکنی کند

بر کسی پوشیده نیست که نیمه نخست امسال بازار با رکود همراه بود و کاهش در فروش را تجربه کرد. کروناویروس مسئول این اتفاق است و سامسونگ نیز این را به خوبی می‌داند. بنابراین، این شرکت توقع زیادی ندارد که تقاضا برای سری نوت 20، حداقل در ابتدای عرضه آن‌ها زیاد باشد.

گزار‌ش‌ها نشان می‌دهد سامسونگ در سفارش قطعات تولید گوشی‌های هوشمند خود محتاطانه عمل کرده است. حجم سفارش آن‌ها از تأمین کنندگان کم بوده است و همه‌ی این به خاطر رکود بازاریست که کووید-19 مسبب آن است. اکنون پیش‌بینی در مورد آینده و تقاضا برای محصولات جدید  سخت شده است. اگرچه سامسونگ در فروش Galaxy Note 20 شکست نخواهد خورد، اما انتظار آن‌ها از فروش گوشی‌های جدیدشان کم است. در حالی که طی یک سال اخیر فقط 5.2 میلیون نسخه از گوشی گلکسی اس 10 پلاس به فروش رفته، کل گوشی‌های خانواده گلکسی اس 20 که شامل سه نسخه مجزا است، فروش 8.2 میلیون نسخه‌ای را تجربه کرده‌اند.