نسل جدید گوشی شیائومی می میکس با نمایشگر دوگانه و یک دوربین بزرگ

نسل جدید گوشی شیائومی می میکس با نمایشگر دوگانه و یک دوربین بزرگ رویت شد

به تازگی تصاویری از مدل جدید گوشی شیائومی می میکس – Xiaomi Mi Mix 2020 با یک دوربین غول پیکر و نمایشگر دوگانه مشاهده شده که می تواند اطلاعاتی از نسل بعدی سری می میکس را به ما بدهد.

یکی از پتنت‌های جدیدی که اخیرا توسط شیائومی ثبت شده مربوط به یک اسمارت فون نسبتا عجیب با دوربین غول پیکر و دو نمایشگر در دو طرف بدنه آن است. وب سایت LetsGoDigital در گزارشی به اعلام جزئیات پیرامون این طرح پرداخته و این که ممکن است این پتنت‌ها مربوط به نسل جدید گوشی شیائومی می میکس باشد. در اسناد مربوط به این پتنت چندین تصویر منتشر شده است که این اسمارت فون را از تمام زوایا به نمایش می‌گذارد.

منبع این خبر اعلام کرده است که تصاویر کیفیت بسیار بالایی دارند و جزئیات منتشر شده به همراه آنها احتمال این که همین حالا هم در جهان واقعی یک نمونه فیزیکی از آن تولید شده باشد را بالا می‌برد. البته هنوز هیچ تضمینی برای این که شیائومی چنین محصولی را وارد بازار کند وجود ندارد و ممکن است تنها شاهد یک طرح پروتوتایپ تحقیقاتی باشیم.

نسل جدید گوشی شیائومی می میکس در دو مدل مشکی و شفاف

نسل جدید گوشی شیائومی می میکس با نمایشگر دوگانه و یک دوربین بزرگ رویت شد

در تصاویر نسل جدید گوشی شیائومی Mi Mix شاهد دو نسخه مشکی و شفاف هستیم و در مدل دوم، کاربران می‌توانند تعدادی از قطعات سخت افزاری این دیوایس را در کنار قاب دوربین مشاهده کنند. در تصاویری که از نسخه شفاف این گوشی منتشر شده پشتیبانی از اینترنت فایو جی و خورداری از یک دوربین غول پیکر با سنسور 108 مگاپیکسلی و البته لنزی که قابلیت تغییر حالت فیزیکی برای بزرگنمایی دارد مشاهده می‌شود. به طور خلاصه این دوربین AI ​​Super Camera نامیده می‌شود که تنها از یک سنسور برخوردار بوده و لنز نسبتا عجیب آن مشابه دوربین‌های دی اس ال آر قادر به جابجایی و در اختیار گذاشتن بزرگنمایی اپتیکال برای کاربر است.

بر اساس رندرهای منتشر شده همراه این پتنت، طراحی به نام Jermaine Smit که به‌خاطر کانال یوتیوب Concept Creator شناخته شده است، ویدیوهای اختصاصی برای وب سایت LetsGoDigital تولید کرده و این گوشی را می میکس آلفا پرو (Xiaomi Mi Mix Alpha Pro) نامیده است. بنابراین با مشاهده این تصاویر بهتر می‌توانیم متوجه شویم که شیائومی برای نسل جدید فبلت ‌های خود چه ایده‌هایی در ذهن دارد.

تمام بدنه‌ی می میکس 2020 از پیکسل تشکیل شده است!

نسل جدید گوشی شیائومی می میکس با نمایشگر دوگانه و یک دوربین بزرگ

البته قطعا دوربین غول پیکر تنها ویژگی مهم این گوشی محسوب نمی‌شود و نمایشگر آن همانطور که در تصویر می‌بینید، تمام بدن را پوشانده و یک پنل لمسی نیز روی پنل پشتی و در زیر کار دوربین‌ها قرار گرفته است و می‌توانیم بگوییم گوشی دارای دو نمایشگر است. نمایشگر ثانویه حدود 60 درصد از پنل پشتی را به خود اختصاص داده و ماژول دوربین نیز مابقی مساحت پنل را اشغال کرده است. طبق گفته های وب سایت LetsGoDigital چنین مدلی به خوبی می‌تواند وارد خانواده می میکس شیائومی شود و احتمالا در فصل پاییز شاهد رونمایی از نسل جدید این سری خواهیم بود.

البته احتمال رونمایی از محصولی به نام شیائومی می میکس چهار در سال 2020 کمی نامحتمل است، اما غیر ممکن نیست. جالب است به این موضوع نیز اشاره کنیم که اخیرا بر روی صفحات وب سایت فروشگاه‌های محبوبی ‌نظیر Aliexpress تصاویر باکیفیتی از گوشی هوشمندی به نام شیائومی می میکس 2020 منتشر شده که البته در حال حاضر این تصاویر همگی حذف شده‌اند، اما طراحی جالب و منحصر به فردی که تا به حال در دنیای موبایل های هوشمند ندیده بودیم را به نمایش می‌گذاشتند.

نسل جدید گوشی شیائومی می میکس با نمایشگر دوگانه و یک دوربین بزرگ

هر دو پنل جلویی و پشتی این گوشی دارای ظاهری هستند که تا پیش از این ندیده بودیم. پنل نمایشگر این گوشی هیچگونه بریدگی و حفره برای میزبانی از دوربین ندارد و دوربین سلفی در سمت راست فریم پنل جلویی دیده می‌شود. دکمه‌های فیزیکی مربوط به خاموش و روشن کردن و تنظیم صدا نیز در زیر ماژول دوربین سلفی دیده می‌شوند. از حیث دوربین اصلی نیز کادر دوربین‌ها دارای یک بلاک مستطیل‌شکل است که در محلی کاملا متفاوت با استاندارد فعلی بازار موبایل تعبیه شده است.

احتمالاً این دوربین دارای چهار سنسور خواهد بود که شامل یک ماژول پریسکوپ و یک رنج فایندر لیزری که احتمالا آن را در آیفون دوازده پرو نیز مشاهده خواهیم کرد، می‌شود. همچنین پیش از این اطلاعات مربوط به یک گوشی هوشمند با نام رمزی Xiaomi CAS رویت شده بود که روی پنل پشتی خود دارای یک سنسور اصلی با رزولوشن 48 مگاپیکسل بود؛ البته احتمال بسیار کمی وجود دارد که اطلاعات مربوط به آن گوشی مربوط به نسل جدید شیائومی میکس باشد زیرا همین حالا هم نسل قبلی این محصول دارای سنسور قدرتمندتری است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*