تریلر بازی FIFA 21

اولین تریلر بازی FIFA 21 را تماشا کنید

شرکت EA اولین تریلر بازی FIFA 21 – فیفا 21 را منتشر کرد که بخش‌هایی از گیم پلی و همچنین بخش آلتیمیت تیم (Ultimate Team) را نشان می‌دهد.

همان طور که تا پیش از این هم وعده داده شده بود، شرکت EA سرانجام اولین تریلر بازی FIFA 21 را منتشر کرد که تعدادی از شایعات پیرامون این نسخه را هم تایید می‌کند.

مطابق پیش بینی‌های اخیر، ستاره تیم پاری سن ژرمن و تیم ملی فرانسه یعنی کیلیان امباپه، در این تریلر نیز حضور دارد. او را مدتی قبل بر روی تصویر جلد فیفا 21 مشاهده کرده بودیم.

این بازی در ماه آینده (اوت) به صورت کامل رونمایی می‌شود اما تریلر معرفی آن را هم‌اکنون می‌توانید تماشا کنید. البته این ویدیو شاید آن چیزی نباشد که طرفداران انتظار داشتند و بیشتر تصاویری از امباپه و دیگر بازیکنان تیم ملی فرانسه را نشان می‌دهد که در خانه، در حال تجربه نسخه جدید فیفا هستند. با این حال، برای لحظاتی کوتاه می‌توانید بخش‌هایی از گیم پلی بازی را نیز رویت کنید. علاوه بر امباپه، ستاره تیم دورتمند، ارلینگ هالند، ستاره تیم اتلتیکو مادرید، ژائو فلیکس و همچنین ستاره خط دفاعی لیورپول یعنی ترنت الکساندر آرنولد نیز در ویدیو حضور دارند. این تیزر تریلر را در ادامه تماشا کنید.

اولین تریلر بازی FIFA 21 – فیفا 21

این تریلر شاید جزئیات زیادی را از بازی نشان ندهد اما شرکت EA در کنار آن، اطلاعات مختلف جالبی منتشر کرده است. به گفته آن‌ها، بخش آلتیمیت تیم در نسخه جدید به صورت دو نفره هم قابل انجام است. این اتفاق بدون شک برای طرفداران بخش آلتیمیت جذاب خواهد بود. شما نه تنها می‌توانید در کنار دوستانتان به رقابت بپردازید بلکه تعدادی ماموریت خاص نیز در بازی وجود دارد که با انجام دو نفره آن‌ها می‌توانید به جوایز مختلفی دست پیدا کنید.

شرکت EA همچنین اشاره داشت که بازیکنان برای شخصی سازی کلاب خود (در بخش آلتیمیت) گزینه‌های تازه‌ای در دسترس خواهند داشت. هنوز مشخص نیست که قابلیت‌های شخصی سازی چگونه هستند اما از آنجایی که بخش آلتیمیت همیشه پیرامون پول جریان دارد، تصور نمی‌شود که این تغییرات به صورت رایگان یا حتی با قیمتی ارزان قابل انجام باشند.

بخش فوتبال خیابانی (VOLTA) که در فیفا 20 معرفی شد، در این نسخه نیز وجود دارد و انتظار می‌رود که تغییرات لازم در آن اعمال شده باشد زیرا در نسخه قبلی، مشکلات و نقاط ضعف زیادی داشت و طرفداران هم به انتقاد از آن پرداخته بودند. در نسخه جدید، شما می‌توانید در مسابقات 5 در برابر 5 بازی کنید و قابلیت‌های شخصی سازی تازه‌ای در اختیار شما قرار می‌گیرد. علاوه بر این‌ها، در بخش ولتا می‌توانید بسیاری از چهره‌های محبوب دنیای فوتبال را به تیم خود بیاورید و با آن‌ها بازی کنید.

تریلر بازی FIFA 21

دیگر نکته نه چندان غافل گیر کننده نسخه جدید، وجود لایسنس‌های مختلف و شبیه سازی دقیق بازیکنان فوتبال است. در بازی FIFA 21 بیش از 700 تیم وجود دارد و بیش از 17 هزار بازیکن به صورت کامل طراحی شده‌اند. سازندگان مجموعه فیفا در سال‌های اخیر همواره تلاش کرده‌اند تا واقع گرایی بیشتری را به اثر تزریق کنند. اینکه از «صداهای جمعیت» فیفا در مسابقات واقعی اخیر استفاده می‌شود، خود نشان دهنده همین مسئله است.

همچنین مطالعه کنید:

بازی Far Cry 6 رسما تایید شد

بازی فیفا 21 در تاریخ ۹ اکتبر ۲۰۲۰ (جمعه، ۱۸ مهر ۱۳۹۹) برای رایانه‌های شخصی و کنسول‌های ایکس باکس وان و پلی استیشن ۴ منتشر می‌شود. کسانی که نسخه آلتیمیت (Ultimate Edition) یا چمپیونز (Champions Edition) را پیش خرید کنند، می‌توانند سه روز زودتر و در تاریخ ۶ اکتبر (۱۵ مهر ۱۳۹۹) به بازی دسترسی پیدا کنند. علاوه بر این‌ها، نسخه آزمایشی بازی در تاریخ ۱ اکتبر (۱۰ مهر ۱۳۹۹) در سرویس EA Access (برای پلی استیشن ۴ و ایکس باکس وان) و سرویس اورجین (برای رایانه‌های شخصی) قرار می‌گیرد. نسخه پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس بازی نیز رسما تایید شده است و برای اولین بار، در پلتفرم استیم هم می‌توانید این بازی را تجربه کنید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*