نمایشگرهای ساینیج سامسونگ

با قابلیت‌های نمایشگرهای ساینیج سامسونگ در دوران شیوع بیماری آشنا شوید

نمایشگرهای ساینیج سامسونگ به عنوان ویترین دیجیتال کسب‌وکارها محسوب می‌شوند. در این مقاله با قابلیت آنها در دوران کرونا آشنا خواهیم شد.

کسب‌وکارهای بسیاری پس از یک دوره چند هفته‌ای قرنطینه ناشی از شیوع بیماری دوباره بازگشایی شدند و کارمندان به سرکارهای خود برگشتند. اما این بازگشایی به نوعی آغاز یک دوران جدید برای کسب‌وکارها به شمار می‌رود دورانی که می‌بایست ضمن رعایت نکات بهداشتی و حفظ فاصله اجتماعی به انجام فعالیت‌های خود بپردازند.

قابلیت نمایشگرهای ساینیج سامسونگ در دوران کرونا

رنمایشگرهای ساینیج سامسونگ

برای برخی از کسب‌وکارها مثل رستوران‌ها این چالش سمت و سوی دیگری دارد، جایی که می‌بایست مشتریان خود را از بابت رعایت نکات بهداشتی مطمئن کنند تا آنها با خیالی آسوده و راحت غذای مورد علاقه‌شان را سفارش دهند.

این گونه از چالش‌ها موجب شده تا رستوران‌ها کارهای زیادی برای جلب اطمینان خاطر مشتریان و رفع نگرانی‌های به حق آنها انجام دهند. یکی از این کارها روی آوردن رستوران‌ها به خصوص رستوران‌های فست‌فودی یا quick-service restaurants (QSR) به استفاده و کمک گرفتن هر چه بیشتر از فناوری و ابزارهای جدید است. نمایشگرهای ساینیج سامسونگ با داشتن قابلیت‌های متعدد این امکان را برای صاحبان کسب‌وکارها فراهم می‌کند تا ضمن حفظ فاصله اجتماعی با مشتریان خود تعامل کنند.

از طرف دیگر حضور نمایشگرهای ساینیج کمک می‌کند تا مشتریان بدون نیاز به ارتباط چهره به چهره و مستقیم با کارکنان رستوران، غذای خود را سفارش دهند و از آن لذت ببرند.

پنجره‌ای روبه فناوری

نمایشگرهای ساینیج سامسونگ

نمایشگرهای Outdoor یکی از سری‌ نمایشگرهای دیجیتال ساینیج سامسونگ هستند که به منظور نمایش تبلیغات و اطلاع‌رسانی در محیط‌های عمومی و فضاهای بیرونی طراحی شدند. این نمایشگرها که از مدل‌های متنوعی بهره می‌برد، به دلیل قابلیت‌های پیشرفته و کاربردی خود مورد توجه رستوران‌ها و فروشگاه‌های زنجیره‌ای قرار دارد.

قابلیت‌هایی مثل کارکرد ۲۴ ساعته در هفت روز هفته، بدنه مقاوم در برابر گرد و غبار، پنل ضد تابش به همراه وضوح و روشنایی بالای پنل نمایشگر موجب شده تا صاحبان رستوران‌ها با اتکا به این سری از نمایشگرها راحت‌تر و ساده‌تر از همیشه نمایش منوی غذاها و مراحل آماده‌سازی سفارش‌ها را به مشتریان خود اطلاع دهند.

در دوران همه‌گیری بیماری که حفظ فاصله اجتماعی بیش از همیشه اهمیت پیدا کرده و به اولویت اصلی کسب‌وکارها تبدیل شده است، نمایشگرهای Outdoor سامسونگ می‌تواند بستری را فراهم کند که ضمن حفظ فاصله‌های ایمنی ارائه خدمات و فعالیت کسب‌وکارها برقرار و پایدار شود.

نمایشگرهای ساینیج سامسونگ

صاحبان رستوران‌ها با گذاشتن این نمایشگرها در محیط داخلی یا بیرونی رستوران این امکان را برای مشتریان‌شان فراهم می‌کنند تا بدون نیاز به ارتباط چهره‌ به چهره با کارکنان و سایر مشتریان، هر فردی سفارش خود را از طریق کیوسک‌ها یا نمایشگر مربوطه انجام دهد. در ادامه افراد می‌توانند به کمک نمایشگرها از زمان انتظار آگاه شوند و همزمان نکات مربوط به پروتکل‌های بهداشتی را دریافت کنند.

نمایشگرهای Outdoor سری دیجیتال ساینیج سامسونگ از پنل‌هایی با رزولوشن بسیار بالا و وضوح تصاویر فوق‌العاده‌ای بهره می‌برد که موجب می‌شود تا محتواهای مورد نظر صاحبان کسب‌وکارها به شکلی چشم‌نواز به مشتریان منتقل شود. همچنین با کمک فناوری‌های جدید و پنل ضد تابش، این سری از نمایشگرها حتی در زمان تابش مستقیم نور خورشید هم محتواها را به شکلی خوانا و زیبا نمایش می‌دهد.

نرم افزار مدیریتی و رابط کاربری نمایشگرها به گونه‌ای است که صاحبان رستوران‌ها می‌توانند به سادگی و در هر زمان و مکانی بر روی محتوای نمایشگرها نظارت داشته باشند و در صورت لزوم منوی رستوران را بر اساس ظرفیت‌های آشپزخانه تغییر دهند. با وجود نمایشگرهای ساینیج میزان ارتباط بین کارکنان رستوران هم کمتر می‌شود تا ریسک‌های ابتلا به بیماری کاهش یابد.

قرار گرفتن یک دوربین در کنار نمایشگرهای ساینیج سامسونگ کمک می‌کند تا مدیران رستوران‌ها به راحتی بر روی محیط داخلی سالن‌ نظارت داشته باشند و با کنترل تعداد افراد حاضر در صف‌ها فاصله اجتماعی میان مشتریان را مدیریت کنند.

امکان کنترل و مدیریت از راه دور یکی دیگر از مزیت‌های نمایشگرهای ساینیج سامسونگ است که به صاحبان رستوران‌ها کمک می‌کند تا بدون نیاز به حضور در رستوران و از کیلومترها دورتر بتوانند بر کسب‌وکار خود نظارت داشته باشند.

سامسونگ با در نظر گرفتن نیازهای جدید کسب‌وکارها راهکارهای کاربردی و مقرون‌به‌صرفه‌ای ارائه می‌کند تا کسب‌وکارها ضمن رعایت نکات بهداشتی و حفظ سلامتی کارکنان و مشتریان خود، به ارائه خدمات بپردازند.

این مطلب در قالب رپورتاژ آگهی و توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا متن تبلیغاتی برای گجت نیوز ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. جذاب ترین قسمت این تلویزیون به نظر من روشنایی ۶۰۰۰ نیتی آن می باشد به طوری که در سایر تلویزیون ها در روشنایی روز در صورتی که در اتاق پنجره وجود داشته باشد بیشتر تصویر پنجره معلوم است تا تصویر خود تلویزیون