گوشی ارزان گلکسی ام 01 کور سامسونگ

گوشی ارزان گلکسی ام 01 کور سامسونگ با اندروید 10 گو معرفی شد

گوشی ارزان سامسونگ گلکسی ام 01 کور – Samsung Galaxy M01 Core مجهز به اندروید 10 گو و قیمت زیر 80 دلاری معرفی شد.

خانواده Galaxy M01 سامسونگ با رونمایی از گوشی گلکسی ام 01 کور اکنون صاحب 3 عضو شده است. این سه عضو که M01s، Galaxy M01 و M01 Core نام دارند همگی با هدف متفاوتی در سال 2020 وارد بازار خواهند شد.

گلکسی ام 01 کور ؛ ارزان‌ترین گوشی سامسونگ

آخرین عضو این خانواده که مدل Core است، از فردا با قیمت فقط 75 دلار وارد بازار هند می‌شود تا ارزان قیمت‌ترین گوشی شرکت سامسونگ لقب بگیرد. مشتریان می‌توانند از سه رنگ مختلف مشکی، آبی و قرمز یکی را برگزینند. علاوه بر این، دو نسخه‌ی مختلف از آن مجهز به 1GB رم و 16GB حافظه با قیمت 75 دلار و 2GB رم و 32GB حافظه با قیمت 85 دلار به فروش خواهد رسید. به گفته‌ی گوگل تمام گوشی‌هایی که به 1GB رم مجهز هستند، از سیستم عامل اندروید 10 گو ادیشن بهره‌مند خواهند بود که نسخه‌ی سبک‌تر اندروید است و گوشی گلکسی ام 01 کور سامسونگ نیز به آن مجهز خواهد بود.

گوشی ارزان گلکسی ام 01 کور سامسونگ

همانطور که از قیمت این گوشی مشخص است، مشخصات فنی آن در پایین‌رده‌ترین حالت ممکن است. این گوشی به یک نمایشگر 5.3 اینچی با رزولوشن +HD، چیپست 4 هسته‌ای 1.5 گیگاهرتزی MediaTek MT6739 و دوربین اصلی 8 مگاپیکسلی در پشت قاب خود تجهیز شده است. در جلو نیز یک دوربین 5 مگاپیکسلی برای عکاسی سلفی و مکالمات ویدیویی به کار رفته است، در حالی که انرژی گوشی توسط یک باتری 3،000 میلی‌آمپر ساعتی تأمین می‌شود.

خبری از NFC در این گوشی نیست، اما از LTE پشتیبانی می‌کند و دیگر امکانات ارتباطی پایه مانند بلوتوث نسخه 5.0، جی پی اس و جک 3.5 میلی‌متری هدفون را نیز در اختیار کاربرانش می‌گذارد. شاید سامسونگ این گوشی را از بازار هند خارج نکند، یا حداقل آن را با نام متفاوت و کمی تغییرات سخت افزاری روانه‌ی دیگر کشورها کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*