میس و مستر

همه چیز درباره فروشگاه میس و مستر

میس و مستر یک فروشگاه اینترنتی است که در حوزه لوازم آرایشی و بهداشتی فعالیت دارد. این فروشگاه یک مرجع در این حوزه محسوب می‌شود و می‌تواند برای بانوان، آقایان و حتی کودکان مناسب باشد.

با خرید از میس و مستر، کالای خریداری شده‌ی شما در کمترین زمان ممکن در آدرسی که اعلام نموده‌اید، تحویل داده می‌شود. تمامی محصولات موجود در سایت میس و مستر دارای تائیدیه وزارت بهداشت و کاملا اصل است. این فروشگاه در دوره‌های مختلف، تخفیف‌های فوق‌العاده‌ای در نظر می‌گیرد که شما می‌توانید از طریق اینستاگرام میس و مستر به سرعت از آنها با خبر شوید. فروشگاه لوازم آرایشی میس و مستر تمامی محصولات خود را در چند بخش آرایشی، مو، بهداشت شخصی، عطر و ادکلن و پوست و بدن جای داده است که هر بخش شامل محصولات مرتبط با خود می‌شود. در ادامه مطلب به بررسی کامل این فروشگاه و محصولات آن می‌پردازیم.

دسته بندی آرایشی میس و مستر

همانطور که گفتیم، میس و مستر فروشگاهی برای همه است. با همین هدف سعی شده تا تمامی برندها و محصولاتی با قیمت مناسب تا گران‌ترین آنها در این سایت موجود باشد. لوازم آرایشی میس و مستر، شامل هفت طبقه‌بندی است که اولین بخش آن مربوط به آرایش صورت است. بخش آرایش صورت شامل کرم پودر، پنکیک، کانسیلر، کرم برنزه کننده، پرایمر، کانتورینگ و هایلایت، رژ گونه، پاک کننده آرایش صورت و … می‌شود. بخش دوم، مربوط به آرایش لب است که شامل رژ لب، خط لب و انواع مرطوب کننده و بالم لب می‌شود. بخش سوم در دسته‌بندی آرایشی، محصولات آرایش ابرو همانند مداد ابرو، ریمل ابرو و محصولات این چنینی است و در بخش چهارم شاهد محصولات آرایش چشم مانند سایه، خط چشم و … هستیم.  قسمت پنجم مربوط به آرایش ناخن و قسمت ششم شامل محصولات بادی میکاپ است. نهایتا در بخش آخر دسته بندی لوازم آرایشی میس و مستر، ابزار آرایشی قرار گرفته‌اند.

دسته بندی مو میس و مستر

بخش دوم در سایت فروشگاه میس و مستر، مربوط به محصولات مو است که شامل چهار قسمت بهداشت و مراقبت مو، حالت دهنده مو، آرایش مو و ابزار جانبی مو است. در بخش بهداشت مو، انواع شامپوها، نرم کننده‌ها، انواع ماسک و سرم مو و محصولاتی از این قبیل وجود دارند. در قسمت حالت دهنده‌ها، انواع ژل، صاف کننده مو، موس مو و… وجود دارند. در بخش چهارم محصولاتی مانند رنگ مو، پودر دکلره، ریمل مو و … را ملاحظه می‌کنید و در بخش آخر محصولاتی مانند برس مو موجود هستند.

دسته بندی بهداشت شخصی میس و مستر

دسته بندی بهداشت شخصی را می‌توان جامع‌ترین و بزرگ‌ترین دسته‌بندی میس و مستر دانست. در این دسته‌بندی است که می‌توانید انواع محصولات برای بهداشت بانوان مانند انواع ژل شستشو دهنده، نوار بهداشتی و انواع محصولات بهداشت آقایان شامل ژل و فوم اصلاح و … را ملاحظه کنید. محصولات مربوط به بهداشت کودک همانند لوسیون کودک، شامپو کودک، دستمال مرطوب مخصوص کودک و … را ملاحظه نمایید. کالاهایی مانند کاندوم و لوازمی از این قبیل در بخش بهداشت جنسی در همین دسته بندی جای گرفته‌اند. در دسته بندی بهداشت دهان و دندان میس و مستر می‌توانید اقدام به خرید مسواک برقی نمایید و اگر قصد خرید ژیلت میس و مستر را داشته باشید باید به بخش بهداشت عمومی میس و مستر در دسته بندی بهداشت شخصی مراجعه کنید.

میس و مستر

دسته بندی عطر و ادکلن میس و مستر

عطر و ادکلن از آن دسته محصولاتی محسوب می‌شود که برای اطمینان از اصل بودن آن تنها می‌توانید به حرف فروشنده اطمینان کنید، چرا که راه دیگری برای اطمینان از اصل بودن آن وجود ندارد. میس و مستر به عنوان یک فروشگاه معتبر در حوزه آرایشی و بهداشتی انواع و اقسام عطرها، از جمله عطر زنانه، مردانه و بچگانه در رده‌های کیفیتی متنوع در خود جای داده و اطلاعات دقیقی در مورد رایحه عطر و میزان ماندگاری آن در اختیار کاربر قرار می‌دهد. در دسته بندی عطر و ادکلن میس و مستر می‌توانیم شاهد انواع اسپری و مام رول نیز باشیم که با کیفیت و قیمت‌های متنوعی وجود دارند.

دسته بندی پوست و بدن میس و مستر

دسته بندی پوست و بدن میس و مستر، جایی است که در آن می‌توانید با پوست خود دوست شوید. در این دسته بندی می‌توانیم شاهد محصولات مربوط به مراقبت از بدن مانند انواع مرطوب کننده و لوسیون، لیفت کننده و سفت کننده پوست بدن، شامپو بدن، انواع صابون و … باشیم. محصولات مرتبط با مراقبت از پا، چشم و صورت نیز در همین دسته بندی جای گرفته‌اند. به طور مثال، انواع کرم دور چشم، کرم ضد ترک پا و محصولاتی مانند ماسک صورت، انواع ضد آفتاب، لایه بردارها، بالم پا و … را می‌توانید از این بخش ملاحظه و خریداری کنید.

میس و مستر

میس و مستر، فروشگاهی برای همه

همانطور که قبل‌تر گفتیم، میس و مستر فروشگاهی است که می‌تواند نیازهای تمامی افراد از آقایان گرفته تا بانوان و حتی کودکان را پاسخ دهد. این فروشگاه اینترنتی، همواره سعی دارد تا اطلاعات دقیق و کاملی در مورد محصولات، جمع‌آوری کرده و با بیانی ساده در اختیار کاربر قرار دهد تا او را در انتخابی راحت و دقیق یاری کند. اطلاعات جمع آوری شده درباره محصولات در میس و مستر، شامل اطلاعات محصول، روش‌های مصرف، موارد منع مصرف و مانند این می‌شود. به کمک میس و مستر می‌توانید خرید خود را مدیریت کرده و در هزینه‌های خود صرفه‌جویی کنید. چرا که علاوه بر قیمت متعارف و مناسب برای هریک از محصولات، این امکان وجود دارد تا با ذخیره محصولات در سبد خرید بعدی خود، با مدیریت و زمان بندی درست، هزینه‌های خود را کنترل کرده و خرید خود را به درستی و از روی آگاهی انجام دهید.

در فروشگاه میس و مستر سعی شده تا با برندهای معتبر و مطرح دنیا همکاری شود. این برندها شامل برندهای ایرانی و خارجی هستند تا بتواند تمامی کاربران با علایق مختلف را راضی نگه دارد. محصولات متنوع با برندهایی مانند نوت، گلدن رز، باباریا، درماکلین، دافی، جی، بیول، الارو، ایموشن، بایودرما و … در سایت میس و مستر موجود هستند و می‌توان به راحتی با مقایسه نمونه‌های مشابه با هم و ملاحظه ویژگی‌های آن‌ها، بهترین خرید را انجام داد. یکی دیگر از مهم‌ترین ویژگی‌های میس و مستر، هزینه ارسال مقرون به صرفه آن است که برای ارسال کالا در نظر گرفته شده و در هر خرید، بسته به محل تحویل و وزن سفارش مشخص خواهد شد. همکاران ما در میس و مستر، کالای خریداری شده شما را در سریع‌ترین زمان ممکن بسته بندی و در کمال سلامت در آدرسی که اعلام کرده‌اید، تحویلتان می‌دهند. با میس و مستر می‌توانید یک خرید متفاوت را تجربه کنید و از خرید لوازم آرایشی و بهداشتی خود لذت ببرید.

این مطلب در قالب رپورتاژ آگهی و توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا متن تبلیغاتی برای گجت نیوز ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*