لامبورگینی اسنزا SCV12

لامبورگینی اسنزا SCV12 با قدرت 830 اسب بخار معرفی شد

لامبورگینی اسنزا SCV12 با قدرتی معادل 830 اسب بخار معرفی شد. خودرو Lamborghini Essenza SCV12 دارای موتور فوق العاده قدرتمند سری V12 است.

اگر شما کمی به صنعت خودرو سازی علاقه داشته باشید، تقریبا غیر ممکن است که نام برند لامبورگینی به گوشتان نخورده باشد. للامبورگینی اسنزا SCV12 که خودرو جدید این شرکت است، یک ماشین فوق العاده مجلل و لوکس به حساب می آید. تولید خودرو اسنزا SCV12 در یک بسته محدود با ظرفیت تولیدی بسیار پایین از طرف شرکت لامبورگینی ارائه شده است. استفاده از فناوری بهینه شده آیرودینامیک و ایده های نوآورانه در خلق این محصول به خوبی به چشم می آید.

مشخصات فنی لامبورگینی اسنزا SCV12

ترکیب ظاهر بسیار زیبای این خودرو با عملکرد فنی آن موجب شده تا با یک محصول فوق العاده قدرتمند روبرو باشیم. شاید مشخص ترین ویژگی خودرو‌های برند لامبورگینی سرعت و شتاب آن‌ها باشد که در این خودرو نیز این قابلیت به خوبی قابل لمس است. بهره مندی از موتور سوختی V12، گیربکس شش سرعته متوالی X-trac، لاستیک‌های نرم تولید شده توسط شرکت تایر سازی ایتالیایی پیرلی و دیسک‌های ترمز Brembo Motorsport شاید از جمله ویژگی‌های شاخص این خودرو به حساب می‌آیند.

لامبورگینی اسنزا SCV12

از دیگر مشخصه‌های خودرو لامبورگینی اسنزا SCV12 که توانسته این خودرو را از خودرو‌های سری GT3 متمایز سازد، نسبت قدرت به وزن 1.66 اسب بخار بر کیلوگرم آن است. همچنین این خودرو در سرعت 155 مایل در ساعت نیروی افت فشاری معادل 2645 پوند را از خود به جای گذاشته است. همچنین در خصوص خودرو اسنزا SCV12 باید دقت داشته باشیم، که این خودرو افت فشار بیشتری را نسبت به یک خودروی GT3 دارا است.

البته نحوه طراحی و ساخت این خودرو به گونه‌ای است که شما نمی‌توانید از آن برای تردد‌های معمول خود استفاده نمایید. در واقع این خودرو، به عنوان یک خودروی مسابقه‌ای به حساب می‌آید. همچنین این خودرو به خوبی تمامی استاندارد‌های لازم جهت شرکت در مسابقات اتومبیل رانی را دارا است.

از این خودرو تنها به تعداد 40 خودرو تولید خواهد شد. همچنین تحویل خودرو‌ها از سال 2021 شروع خواهد شد. در نتیجه در بهترین زمان ممکن شاهد رونمایی از جدیدترین محصول شرکت خودروسازی لامبورگینی هستیم. در پایان، وقتی که شما نام اسنزا SCV12 به گوشتان می‌خورد، باید بخاطر داشته باشید که این ماشین یک ابر قدرت با جدیدترین فناوری ها در ساخت به حساب می‌آید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. ما بریم پرایدمونو سوار شیم ⁦🚶🏼‍♀️⁩⁦🚶🏼‍♀️⁩⁦🚶🏼‍♀️⁩⁦🚶🏼‍♀️⁩

  2. طراحی فوق العاده ای داره

  3. واااااو چه خوشگله
    😍😍😍