قاب محافظ گلکسی نوت 20

تصاویری از کاور و قاب محافظ گلکسی نوت 20 را تماشا کنید

در آستانه رونمایی از پرچمداران جدید سامسونگ، تصاویری از انواع کاور و قاب محافظ گلکسی نوت 20 و Galaxy Note 20 Ultra به بیرون درز کرده است.

این رندرها که توسط افشاگر سرشناس، رولند کوانت به اشتراک گذاشته شده‌اند؛ قاب محافظ سری گلکسی نوت 20 را نشان می‌دهند. شاید خیلی واضح نباشد؛ ولی با نگاه نزدیک به دو تصور زیر، می‌توان دید که سیلیکونی نیستند و بافت چرمی دارند.

انواع جذاب‌تر، فلیپ کاورهای S-View هستند که جزو لوازم جانبی سری گلکسی اس 20 سامسونگ هم بودند. این نوع کاور، باریکه‌ای شفاف دارد که بخشی از صفحه نمایش را نشان می‌دهد؛ پس هنگام بسته بودن کاور نیز کاربران می‌توانند اطلاعات مهم به نمایش درآمده را مشاهده کنند یا مثلا به تماس‌های دریافتی پاسخ دهند.

یک فلیپ کاور معمولی هم وجود دارد که فاقد قابلیت S-View ، اما دارای جیب کوچکی برای قرار دادن کارت شناسایی یا کارت بانکی است.

قاب های محافظ سری گلکسی نوت 20 در رنگ‌های مختلفی عرضه خواهند شد تا در تناسب با رنگ‌بندی خود گوشی ها باشند. البته در این تصاویر رنگ سفید دیده نمی‌شود؛ ولی قطعا تنوع رنگ و جنس این لوازم جانبی، بیش از آنچه که اینجا می‌بینیم خواهد بود. مثلا قاب سیلیکونی یا حتی شاید قاب Alcantara که برای سری گلکسی نوت 8 عرضه شده بود.

اما مهم‌تر از قاب و کاور، گوشی های خانواده گلکسی نوت 20 هستند که در تاریخ 15 مرداد می‌توانیم نظاره‌گر رونمایی از آن‌ها باشیم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. باید این گوشی گذاشت تو پر قو