لیفان ایکس 70

لیفان ایکس 70 توسط شرکت خودروسازان بم در ایران به نمایش درآمد

لیفان ایکس 70 – Lifan X70 به عنوان محصول جدید خودروسازان بم در ایران به نمایش درآمد. در ادامه با مشخصات و امکانات این کراس اوور چینی آشنا می‌شویم.

شرکت خودروسازان بم قصد دارد کراس اوور چینی لیفان ایکس 70 را به عنوان محصول جدید خود به بازار عرضه کند که در همین راستا نیز به دنبال دریافت مجوزهای لازم برای پیش فروش آن است. به تازگی این خودروساز در ساختمان دفتر مرکزی خود کراس اوور لیفان X70 را به معرض نمایش گذاشته است. شرکت خودروسازان بم تولید لیفان ایکس 70 را در کارخانه استان کرمان خود آغاز خواهد کرد تا با عرضه آن به بازار با خودروهایی چون جک اس 3 و ام وی ام ایکس 33 اسپرت به رقابت بپردازد.

لیفان ایکس 70

هم‌اکنون شرکت خودروسازان بم به دنبال دریافت مجوزهای لازم برای تولید این کراس اوور مونتاژی است تا به زودی پیش فروش آن را شروع کند. در حال حاضر نیز لیفان X70 به شوروم عمومی ساختمان کرمان خودرو و دفتر مرکزی خودروسازان آورده شده و مشتریان قادرند با مراجعه به کیلومتر ۱۶ جاده مخصوص تهران-کرج (بزرگراه شهید لشکری) از این خودرو بازدید کنند.

لیفان ایکس 70

گفتنی است لیفان ایکس 70 که در این ساختمان اداری وجود دارد از نوع دنده‌ای و کم آپشن بوده و نمی‌توان داخل کابین این خودرو را مشاهده کرد؛ چراکه خودروسازان بم قصد دارد مدل اتوماتیک و فول آپشن آن را تولید و به بازار عرضه کند و مدل دنده‌ای آن فقط برای نمایش در این ساختمان حضور دارد.

مشخصات لیفان ایکس 70

طبق اطلاعاتی که در سایت خودروسازان بم وجود دارد، خودرو لیفان X70 به یک موتور 2 لیتری تنفس طبیعی مجهز بوده که می‌تواند قدرتی برابر با 140 اسب بخار و گشتاور 178 نیوتن‌متر را تولید کند. این خودرو دیفرانسیل جلو بوده و گیربکس اتوماتیک CVT وظیفه انتقال قدرت از موتور به چرخ‌ها را بر عهده دارد.

از سایر ویژگی‌های این کراس اوور چینی می‌توان به ترمز دیسکی جلو و عقب، سامانه ESP/ABS/EBD/BOS، فرمان هیدرولیک، دو کیسه هوا، جرم خالص ۱۴۱۵ کیلوگرم، رینگ ۱۸ اینچی آلومینیومی، استاندارد آلایندگی یورو ۵، تریم داخلی چرم مصنوعی، گرمکن صندلی‌های جلو، کامپیوتر سفر، چراغ روشنایی روز، نمایشگر ۹ اینچی اندروید، آینه الکتروکرومیک، سنسور باد لاستیک، تهویه الکتریکی، باک ۵۵ لیتری، صندلی برقی راننده ۶ جهته، سنسور پارک جلو و عقب، کروز کنترل، سانروف، دوربین عقب و استارت دکمه‌ای اشاره کرد.