گوشی پرچمدار جدید سونی

گوشی پرچمدار جدید سونی باز هم در سه سایز وارد بازار خواهند شد

گوشی های پرچمدار جدید سونی – Sony برای سال ۲۰۲۱ باز هم در سه سایز و حالت مختلف، مانند گذشته وارد بازار خواهند شد تا سونی دوباره به عرصه رقابت بازگردد.

این شایعه که اخیرا در سطح فضای مجازی توسط یکی از کاربران منتشر شده، به نحوی گفته خود شرکت سونی را بازگو می‌کند. شرکت سونی چندی پیش اعلام کرده بود که در سال ۲۰۲۱ باز هم با ساخت گوشی های پرچمدار جدید به عرصه رقابت بازار گوشی بازمی‌گردد. آخرین گوشی‌های پرچمدار شرکت سونی ( مانند Xperia 1 و Xperia 5)، دیگر شامل سایزهای Premium و Compact نبودند و این در حالی است که طبق کامنت اخیر یکی از کاربران، پرچمداران بعدی سونی، باز هم این دو نوع سایز را خواهند داشت. اما چگونه می‌توان به یک کامنت اتفاقی در فضای اینترنت اعتماد کرد؟

جریان این کامنت وقتی جالب می‌شود که گفته‌های آن توسط Androidnext حمایت می‌شود؛ منبعی که در گذشته نیز اطلاعات فراوانی را در رابطه با گوشی‌های سونی لو داده بود. البته همانطور که اشاره شد، سونی اخیرا اعلام کرده که با ایجاد برخی تغییرات، به بازار گوشی باز می‌گردد.

با این وجود، نمی‌توان گوشی‌های سونی را برای همیشه از رده خارج حساب کرد؛ چراکه آخرین گوشی‌های این شرکت، با وجود نداشتن نتیجه مطلوب، همچنان همان قدرت همیشگی خود را که معروف گوشی‌های سونی است را حفظ کرده بودند. اما با وجود فروش بسیار کم و از دست دادن بازار کشورهایی مانند ایالات متحده به لطف رقبای چینی، هنوز هم برخی کارشناسان بازگشت موفقیت آمیز سونی در سال ۲۰۲۱ را چندان هم دور از ذهن نمی‌دانند.

به هر حال، امروزه تقریبا تمامی شرکت‌های سازنده گوشی، پرچمدار خود را برای ایجاد تنوع در قیمت‌ها، حداقل در ۳ سایز متفاوت عرضه می‌کنند؛ کاری که در گذشته شرکت سونی هم با نام‌های Compact و Premium انجام داده و در به نظر می‌رسد که در ۲۰۲۱ هم انجام خواهد داد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*