تشخیص ابتلا به کرونا

محققان فرانسوی سریع‌ترین روش تشخیص ابتلا به کرونا را کشف کردند

محققان فرانسوی موفق شدند با استفاده از تنفس افراد، دستگاهی برای آسان‌ترین و سریع‌ترین روش تشخیص ابتلا به کرونا را کشف کنند.

دانشمندان مرکز تحقیقات پزشکی لیون فرانسه توانستند دستگاهی ویژه برای تست کرونا بسازند که به عنوان آسان‌ترین و سریع‌ترین روش تشخیص ابتلا به کرونا محسوب می‌شود. این دستگاه به کمک تنفس افراد می‌تواند به راحتی مبتلایان به کرونا را شناسایی کند.

جزئیات کشف سریع‌ترین روش تشخیص ابتلا به کرونا

دانشمندان مرکز تحقیقات پزشکی لیون فرانسه به کمک دستگاهی که طراحی کردند می‌توانند قطرات تنفسی افراد پس از بازدم را آنالیز کرده و در زمان کوتاهی ابتلای آن فرد به ویروس کرونا را تشخیص دهند. یکی از بزرگ‌ترین مزیت‌های این دستگاه سرعت خارق‌العاده آن محسوب می‌شود. طبق اعلام محققان فرانسوی، طی سه ماه آخر آزمایش‌های اولیه این دستگاه روی ده‌ها نفر در بیمارستان لیون به انجام رسیده که نتایج آن موفقیت‌آمیز بوده است.

کریستین جورج، مدیر این پروژه عنوان کرد نتایج حاصل از آزمایش‌ها حاکی از آن است که ما در مسیر درستی قرار داریم، اما باز هم با هوشیاری و دقت زیاد از این دستگاه برای شناسایی افراد مبتلا به کرونا استفاده خواهیم کرد. این روش جدید برای تست کرونا باعث شناسایی سریع مبتلایان و درمان به موقع آنها خواهد شد. همچنین مقامات فرانسوی امیدوارند به کمک این دستگاه روند شیوع کروناویروس در فرانسه را کند کنند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*