مانيتور 27 اينچي ايسوس ROG Swift PG278Q با دقت تصویر 1440×2560 پیکسل معرفي شد : نمايشگري شگفت انگيز براي گيمر هاي حرفه اي !

Asus ROG Swift PG278Q

شرکت ایسوس مانیتور 27 اینچی ROG Swift PG278Q را برای گیمرها تشنه کیفیت معرفی کرد. این مانیتور حرفه‌ای دارای دقت تصویر 1440×2560 پیکسل (WQHD)، بروزرسانی بیش از 120 هرتز و زمان پاسخگویی یک میلی‌ثانیه است. همچنین ایسوس برای کاملتر کردن این محصول ویژگی‌هایی مانند ASUS GamePlus و NVidia G-SYNC را به این محصول اضافه کرده است.

ایسوس این محصول را در نمایشگاه CES 2014 معرفی کرد که لقب اولین مانیتور مجهز به فناوریNVidia G-SYNC را یدک می‌کشد (این فناوری چندی پیش توسط NVidia ارائه شد). فناوری NVidia G-SYNC در واقع یک برد الکترونیکی است که روی مانیتور نصب شده و به کارت گرافیک اجازه می‌دهد تا نرخ بازسازی تصاویر را با توجه به وضعیت‌های مختلف کنترل کند که این کار از ترکیب روش نرم افزاری و سخت افزاری انجام می شود.

Asus ROG Swift PG278QAsus ROG Swift PG278QAsus ROG Swift PG278QAsus ROG Swift PG278Q

بدین ترتیب تصاویر نسبت به قبل بسیار بهتر و روانتر نمایش داده می شود. علاوه بر این PG278Q مجهز به ابزاری به نام GamePlus است که برای نمایش اطلاعات روی صفحه نمایش به کار می رود. با استفاده از این قابلیت گیمر می تواند یکی از چهار حالت ساختاری مختلف را برای محیط بازی خود انتخاب کنند در حالی که عملکرد تایمر این امکان را به گیمر می‌دهد که زمان پشت سر گذاشته شده را در هنگام اجرای یک بازی RTS استراتژی مدیریت کند. این ابزار این امکان را به گیمرها می دهد تا بتوانند با تمرین، مهارت خودشان را در بازی افزایش دهند. اما از دیگر ویژگی جالب این محصول ضخامت بسیار کم آن است که نظر همگان را به خود جلب می کند. غول جدید ایسوس مجهز به پورت ورودی DisplayPort 1.2 و دو عدد پورت USB 3.0 است. همچنین این مانیتور قابلیت تغییر زاویه در جهت های مختلف و همچنین نصب روی دیوار را دارد.

{photo}92/10/23/ROG-SWIFT-PG278Q{/photo}

جهت دسترسی به تمامی اخبار مربوط به رویداد CES 2014 اینجا کلیک فرمایید.

منبع : tomshardware

 

Asus ROG Swift PG278Q LCD Monitor Packs Nvidia G-Sync

Asus brought the newest addition to its ROG portfolio to CES.

CES doesn't officially start until tomorrow, but Asus is getting in a little early with the unveiling of its latest monitor. This one is a gaming monitor, so it falls under Asus' Republic of Gamers (ROG) branding.

The ROG Swift PG278Q packs a 27-inch WQHD panel with a 2560 x 1440 resolution, a super narrow bezel and a 120 Hz refresh. Brightness is 350cd/m2 and response time is 1 ms (GTG). The monitor also incorporates Nvidia's G-SYNC module to eliminate screen tearing and minimize stutter and input lag for GTX-based machines. Connectivity is provided via DisplayPort and two USB 3.0 ports. It also has stereo speakers and a headphone jack.

For those wondering, it's got the usual tilt (approximately +20 degrees and -5 degrees), swivel (+/- roughly 60 degrees), pivot (90 degrees clockwise), and height adjustment (120 mm).
Availability is slated for Q2 at an MSRP of $799.

 

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*