مسدود کردن شماره‌های ناشناس

نحوه مسدود کردن شماره های ناشناس در اندروید

مزاحمت‌های ناشی از شماره‌های ناشناس ممکن است سرسام آور باشند. در این مطلب نحوه مسدود کردن شماره های ناشناس را به شما آموزش می‌دهیم.

مزاحمت‌های تلفنی ممکن است سرسام آور و دردسر ساز باشند؛ اما خوشبختانه با استفاده از قابلیت Block شما می‌توانید این شماره‌های ناشناس را مسدود کرده و از شر این مزاحمت‌ها در امان بمانید. جای نگرانی هم نیست؛ ویژگی مسدود کردن قابل بازگشت است و در صورت نیاز شما می‌توانید مخاطبین مسدود شده را رفع انسداد یا آنبلاک کنید. با این حال متاسفانه مسدود کردن شماره های ناشناس در برخی از سیستم‌های اندروید به آسانی انجام نمی‌شود. شما می‌توانید با دانلود یک برنامه کمکی به راحتی اینکار را انجام دهید. با گجت نیوز همراه باشید تا در طی چهار مرحله این فرایند را به شما آموزش دهیم.

1. بر روی آیکون تلفن که معمولا در تلفن‌های همراه اندروید در قسمت پایین صفحه اصلی Home Screen قرار دارد ضربه بزنید.

2. بر روی سه نقطه‌ای که در قسمت بالای صفحه برنامه تلفن قرار دارد ضربه بزنید.

3. قسمت تنظیمات را از منو‌یی که باز می‌شود انتخاب کنید.

مسدود کردن شماره‌های ناشناس

4. بر روی قسمت BLOCK NUMBERS ضربه بزنید و سپس با استفاده از دکمه مربوطه قابلیت مسدود کردن شماره ‌های ناشناس را فعال کنید تا سبز رنگ شود.

مسدود کردن شماره‌های ناشناس

شما می‌توانید در قسمت Block numbers لیست افرادی که شماره آن‌ها را مسدود کرده‌اید را تماشا کنید. اگر قصد رفع انسداد شماره‌های ناشناس یا مخاطبین خاصی را نیز داشتید، کافی است که در همین قسمت دکمه مربوط به Block را غیر فعال کنید.

با این حال همانگونه که در بالا ذکر شد انجام این کار در برخی سیستم‌های اندروید به آسانی امکان پذیر نیست. اگر تلفن همراه شما از آن دسته است که اجازه مسدود کردن کامل کانتکت‌ها و شماره تماس‌های ناشناخته را به شما نمی‌دهد، می‌توانید از اپلیکیشن ?Should I Answer کمک بگیرید. این اپلیکیشن به تعداد زیادی از شماره‌هایی که توسط دیگر افراد مسدود شده‌اند دسترسی داشته و خط تلفن شما را از چنین تماس‌هایی در امان نگه می‌دارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*