تصويري جديد از اسمارت فون اندرويدي نوکيا منتشر شد

nokia-normandy

هفته گذشته در مورد شایعات مربوط به نوکیا نورمندی (Nokia Normandy) نوشتیم. تصاویر منتشر شده توسط evleaks یک تلفن هوشمند اندرویدی با صفحه نمایش 4 اینچی، دوربین 5 مگاپیکسلی، و اندروید 4.4.1 کیت کت با برند نوکیا را نشان می‌داد. حال این منبع خبری جنجالی تصویر دیگری را از این دستگاه، آن هم در مرحله آزمایشات فنی منتشر کرده!

با توجه به تصاحب بخش دستگاه‌ها و خدمات نوکیا توسط مایکروسافت، هنوز هم برای بسیاری عجیب است که چگونه امکان دارد نوکیا به سراغ تولید یک تلفن اندرویدی رفته باشد. با این حال ظاهراً این تلفن هوشمند به مانند کیندل فایر شرکت آمازون از یک نسخه اختصاصی شده سیستم‌عامل اندروید گوگل بهره خواهد برد. از این رو به احتمال زیاد از پلی استور گوگل و اپلیکیشن های اختصاصی گوگل خبری نخواهد بود.

برخی از احتمال رونمایی از این تلفن هوشمند در ماه آینده در کنگره جهانی موبایل خبر داده‌اند. برخی هم اوایل بهار 1393 را تاریخ معرفی این گوشی می‌دانند. به هر حال، اگر جزو آن دسته افرادی هستید که همیشه سخت‌افزارهای نوکیا را تحسین کرده‌اید، و از طرفی دیگر به سیستم‌عامل اندروید علاقه دارید، شاید لازم باشد چند هفته‌ای صبر کرده و فارغ از شایعات گاه و بی‌گاه، به حقیقت مطلب پی ببرید.

منبع : gsmarena

 

Engineering prototype of Nokia Normandy leaks in a live photo

Nokia’s much talked about Normandy headset with Android OS made a (sort of) live appearance. A photo of an engineering prototype of the device showed up on Twitter.

The image shows the yet to be announced handset boot up in a casing which conceals its looks. However, the button below its LCD display falls right in line with the press images we’ve seen already.

Rumored specs for the Nokia Normandy include Qualcomm Snapdragon 200 SoC, 4” FWVGA, 5MP camera, and Android 4.4.1 KitKat. The low-cost smartphone is tipped for a launch during MWC 2014 next month in Barcelona.

 

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*