نسخه بلک ادیشن تویوتا کمری

نسخه بلک ادیشن تویوتا کمری به مناسبت 40 سالگی این خودرو معرفی شد

نسخه بلک ادیشن تویوتا کمری – Toyota Camry به مناسبت گرامیداشت 40 سالگی این خودرو به همراه تغییرات ظاهری جدید در ژاپن معرفی شد.

هنوز هم در دنیای خودروها شاهد خودروهای متعددی با طرح مشکی و تیره هستیم و یکی از جدیدترین آنها خودرو تویوتا کمری نسخه Black Edition محسوب می‌شود که شرکت تویوتا این نسخه را به مناسبت گرامیداشت 40 سالگی آن معرفی کرده است.

مشخصات نسخه بلک ادیشن تویوتا کمری

تویوتا کمری

تویوتا کمری بلک ادیشن دارای ظاهر تیره‌تر با ویژگی‌های اسپرت است. طراحان اکنون کابین آن را نیز نسبت به قبل لوکس‌تر کرده‌اند. متقاضیان این خودرو می‌توانند آن را در سه رنگ بدنه مشکی، سفید و قرمز سفارش دهند. رنگ‌های قرمز و سفید با ظاهر دو رنگ با سقف مشکی رنگ قابل سفارش است. تویوتا نسخه Black Edition کمری را بر مبنای مدل فول WS طراحی کرده و برای آن چراغ‌های جلو و عقب تیره‌تر، جلوپنجره متفاوت و رینگ‌های 18 اینچی مشکی در نظر گرفته است.

تویوتا کمری

این خودرو در بازار ژاپن با چرم قرمز یا مشکی استاندارد در کنار صندلی‌های جلو گرم شونده و برقی عرضه خواهد شد. کابین این خودرو لوکس‌تر شده که پوشش چرم روی صندلی‌ها، داشبورد، استراحت‌گاه دست مرکزی و پانل درها در لوکس‌تر شدن آن نقش زیادی داشته است. در کنار تغییرات ظاهری اعمال شده، این خودروساز ژاپنی سیستم‌های کمک راننده تویوتا کمری را نیز بهبود بخشیده است. همچنین اکنون این خودرو به صورت استاندارد از پایش نقاط کور و ترمز پشتی خودکار در کلیه مدل‌ها بهره می‌برد.

تویوتا کمری

تویوتا کمری از لحاظ مشخصات فنی در نسخه Black Edition با تغییری همراه نشده و از همان موتور 2.5 لیتری هیبریدی با قدرت 176 اسب بخار بهره می‌برد. قیمت مدل تک دیفرانسیل این خودرو از 39 هزار و 790 دلار شروع می‌شود و قیمت مدل چهار چرخ محرک آن نیز 41 هزار و 660 دلار است.