جیپ گلادیاتور 6 چرخ

جیپ گلادیاتور 6 چرخ تجربه یک رانندگی فوق‌العاده برای شما خواهد بود

جیپ گلادیاتور 6 چرخ – Jeep Gladiator 6×6 خودرو فوق‌العاده قدرتمندی است که برای آفرود یک انتخاب بسیار مناسب برای علاقه مندان خواهد بود.

وقتی صحبت از شرکت خودروسازی جیپ می‌شود، شما خودتان را برای مواجه با یک ابر خودرو آماده خواهید کرد. این موضوع دقیقا برای جیپ گلادیاتور 6 چرخ نیز صدق می‌کند. خودرویی که مشخصات فنی فوق‌العاده قدرتمندی دارد و تقریبا نظر هر ماشین بازی را به خودش جلب خواهد کرد. این ماشین به نحوی با شکوه طراحی و ساخته شده که همین حالا نیز بسیاری مشتاق عرضه این خودرو هستند.

جیپ گلادیاتور 6 چرخ ؛ یک خودرو آمریکایی تمام عیار

شرکت خودروسازی جیپ، در محصول جدید خود جای هیچگونه بحثی را باقی نگذاشته است. زمانی که به مشخصات فنی این هیولای دنیای خودروسازی نگاهی بیاندازیم، به خوبی متوجه می‌شویم که این خودرو یک ابر خودرو در دنیا به حساب می‌آید. سری 4 چرخ این خودرو از لحاظ فنی و عملکرد به هیچ عنوان با نسخه 6 چرخ آن قابل مقایسه نیست. به این دلیل که نحوه طراحی نسخه 6 چرخ این خودرو کاملا نسبت به نسخه 4 چرخ آن اصلاح شده است.

جیپ گلادیاتور 6 چرخ از یک موتور استاندارد توربو دیزلی 3 لیتری بهره می‌برد که نیرویی معادل 300 اسب بخار را تحمل می‌کند. همچنین گشتاور 700 پوند فوتی این خودرو دیگر مشخصه فنی قابل توجه این ماشین آمریکایی به حساب می‌آید. در طراحی ظاهری ماشین نیز شاهد تغییراتی هستیم. هر چند که این تغییرات ساختار و فرم اصلی نمای داخلی و خارجی جیپ گلادیاتور را از بین نبرده است.

جیپ گلادیاتور 6 چرخ

نمای جلوی خارجی این خودرو دستخوش تغییرات ظاهری شده که هرکس با دیدن آن به قدرت این ماشین پی خواهد برد. از طرفی برای این خودرو گلگیرهای سفارشی خاصی در نظر گرفته شده است. در بخش وانت بار این خودرو نیز تغییرات ظاهری دیده می‌شود. همچنین برای ساخت این ماشین از بهترین تجهیزات ممکن نظیر چراغهای DRLs با امکان تغییر رنگ، صندلی‌های فوق‌العاده راحت و غیره اشاره کرد.

قیمت پایه نسخه استاندارد جیپ گلادیاتور 6 چرخ مبلغی معادل 150 هزار دلار است. این در حالی است که نسخه V8 همین خودرو با قیمت پایه 180 هزار دلار شروع خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. این ماشین اصلا دور زدن باهاش غیر ممکنه