اینترنت هدیه همراه اول

اینترنت هدیه همراه اول به خبرنگاران ارائه می‌شود

اینترنت هدیه همراه اول به مناسبت روز خبرنگار در قالب یک بسته اینترنت یکساله با حجم 200 گیگابایتی به اصحاب رسانه ارائه می‌شود.

همراه اول با انتشار اطلاعیه‌ای اعلام کرد هرچند بر اساس تصمیم مسئولان وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات ارائه اینترنت هدیه روز خبرنگار توسط یکی از اپراتورهای امکان‌پذیر شده است، اما همراه اول قصد دارد به مناسبت روز خبرنگار و بیست و ششمین سالروز عرضه نخستین سیم کارت در ایران توسط این اپراتور همانند سال قبل یک بسته ویژه اینترنتی را به اصحاب رسانه اهدا کند. این هدیه بر اساس لیست قبلی مورد تایید معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد به اصحاب رسانه ارائه خواهد شد.

جزئیات اینترنت هدیه همراه اول به خبرنگاران 

اپراتور همراه اول با هدف تکریم قشر زحمتکش و کوشای خبرنگار تصمیم گرفته است یک بسته اینترنت ویژه یکساله با حجم 200 گیگابایت را به اصحاب رسانه ارائه دهد. این بسته به تمامی خبرنگارانی که در سال گذشته بسته اینترنتی را دریافت کرده بودند ارائه خواهد شد که حداکثر ظرف مدت 72 ساعت آینده باید فعال گردد. این اپراتور تلفن همراه از تمامی خبرنگارانی که امکان دسترسی به شماره آنان امکان‌پذیر نبوده است، عذرخواهی می‌کند.

اپراتور همراه اول با ارائه بیش از 92 میلیون سیم کارت در کشور دارای بالاترین سهم بازار است و سرویس‌های این اپراتور مستقر در تمامی شهرها و روستاهای کشور یک پوشش جمعیتی 96.9 درصدی را ایجاد کرده است. بر اساس گزارش جدید رگولاتوری نیز این اپراتور 35.6 میلیون مشترک نسل 3 و 4 را در اختیار دارد که بیشترین تعداد مشترکان اینترنت پهن باند سیار نسبت به سایر اپراتورها محسوب می‌شود.