مشخصات ساعت هوشمند هواوی فیت

مشخصات ساعت هوشمند هواوی فیت ؛ آماده رقابت در بازار جهانی

مشخصات فنی ساعت هوشمند هواوی فیت – Huawei Watch Fit به عنوان رقیب اپل واچ به همراه قیمت و تصاویر جدیدی از آن منتشر شد.

هفته گذشته بود که خبر ساخت ساعت‌های هوشمند توسط هواوی منتشر شد. حالا پس از گذشت چندین روز، اخبار و مشخصات جدیدی از این محصول بیرون آمده است. ساعت هوشمند هواوی فیت از ظاهر بسیار زیبایی بهره می‌برد. کارایی این ساعت نیز به گفته شرکت غول چینی بسیار بالا بوده و می‌تواند در ساده کردن امور روزمره به شما کمک ویژه‌ای کند. این ساعت هوشمند قرار است در طرح‌های ظاهری مختلفی بزودی به بازار بیاید.

مشخصات ساعت هوشمند هواوی فیت

در اولین نگاه به این ساعت، صفحه نمایش کشیده‌ای به چشم می‌آید. زمانی که این ساعت مچی هوشمند را با سایر ساعت‌های مشابه شرکت‌های رقیب مقایسه می‌کنیم، طول بزرگ‌تر نمایشگر هواوی فیت به خوبی قابل مشاهده است. نمایشگر این ساعت هوشمند بصورت مورب طراحی شده است. این طراحی باعث می‌شود تا این ساعت به شکل زیباتری بر روی دست شما بسته شود. این ساعت مچی از فناوری سنسورهای نور محیطی بهره می‌برد. قابلیتی که قادر است میزان روشنایی صفحه نمایش را بسته به روشنایی محیط تنظیم نماید.

این ساعت تا پنج اتمسفر در برابر آب مقاوم شده است. از طرفی طول عمر باتری این ساعت هوشمند تا 10 روز دوام خواهد آورد. همچنین این ساعت با تمامی تلفن‌های هوشمندی که از اندروید 5 و آی‌او‌اس 9 به بالا باشند، سازگاری کامل خواهد داشت. این ساعت هوشمند در خود یک جی‌پی‌اس، شتاب‌سنج و فشارسنج را جای داده است. ابزارهایی که هر کدام در جاهای مختلفی به کار شما خواهند آمد.

مشخصات ساعت هوشمند هواوی فیت

ساعت هوشمند هواوی فیت همچنین قادر است تا به بهود عملکرد فیزیکی شما کمک کند. در واقع این ساعت مچی پیشرفته، قادر است تا برخی از اعمال جسمی شما را محاسبه نماید. بهره مندی از سنسور ضربان قلب، ردیابی دقیق از پیاده‌روی، دویدن، شنا و همچنین دوچرخه‌سواری در محیط های مختلف از جمله قابلیت‌هایی است که شما با استفاده از این ساعت بدست خواهید آورد.

همچنین بر اساس تصاویر منتشر شده، بر روی این ساعت صرفا یک دکمه فیزیکی وجود خواهد داشت. البته همچنان بصورت دقیق اطلاعات بسیار واضحی از نحوه عملکرد کلی این ساعت وجود ندارد. همچنین بر اساس گزارشات دریافت شده، این ساعت هوشمند در ماه‌های شهریور و مهر و با قیمتی معادل 119 یورو به بازار وارد خواهد شد.