شرایط فروش سایپا

شرایط فروش سایپا در 25 مرداد 99

شرایط فروش سایپا در 25 مرداد 99 اعلام شد. گروه خودروسازی سایپا خودروهای کوییک اس و ساینا اس را به صورت پیش فروش به بازار عرضه می‌کند.

گروه خودروسازی سایپا در ادامه طرح‌های پیش فروش محصولات خود قصد دارد از ساعت 10 صبح روز شنبه 25 مرداد 99 به مدت 3 روز خودروهای سایپا کوییک S و ساینا S را به صورت پیش فروش به بازار عرضه کند. مشتریان می‌توانند به صورت شبانه‌روزی از سایت فروش اینترنتی محصولات سایپا با ثبت اطلاعات شخصی و دریافت کد کاربری و رمز عبور برای خرید خودرو اقدام کنند. گفتنی است مراحل ثبت نام فقط باید از سایت فروش اینترنتی محصولات گروه خودروسازی سایپا انجام شود و اگر فرایند ثبت نام از طریق سایر آدرس‌ها انجام شود، عواقب آن بر عهده مشتری خواهد بود.

همچنین مشتریانی که در خرداد و تیر 99 برای شرکت در طرح فروش فوق‌العاده، پیش فروش یکساله و پیش فروش مشارکت در تولید مراحل ثبت اطلاعات شخصی و دریافت کد کاربری و رمز عبور را انجام داده‌اند، اما در قرعه کشی جزو برندگان انتخاب نشده‌اند، به دریافت مجدد کد کاربری و کلمه عبور ثبت نام نیازی نخواهند داشت و با همان اطلاعات می‌توانند در این طرح فروش ثبت نام کنند. برندگان خودروها پس از قرعه کشی معرفی می‌شوند.

شرایط فروش سایپا – 25 مرداد 99

در این طرح پیش فروش، سود مشارکت 6 درصد و سود انصراف نیز 3 درصد در نظر گرفته شده است.

نام خودرومبلغ علی‌الحساب پیش پرداختقیمت خودروموعد تحویل
سایپا کوییک اس40 میلیون و 800 هزار تومانقیمت خودرو در زمان تحویل مندرج در قرارداد مشتریانشهریور و مهر 1400
ساینا اس39 میلیون و 800 هزار تومان

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*