پیشگیری از ابتلا به کرونا

نوعی اسپری بینی برای پیشگیری از ابتلا به کرونا ساخته شد

متخصصان آمریکایی نوعی اسپری بینی را برای پیشگیری از ابتلا به کرونا ساختند. این دارو برای 24 ساعت از ابتلا به کروناویروس جلوگیری می‌کند.

کارشناسان تیم یوسی سان فرانسیسکو در پژوهشی با همکاری پتر والتر، بیوشیمیست آلمانی موفق شدند اسپری بینی جدیدی را بسازند که می‌تواند از ابتلا به ویروس کرونا جلوگیری کند.

جزئیات ساخت داروی پیشگیری از ابتلا به کرونا

پتر والتر با معرفی داروی جدید AeroNabs به عنوان یک داروی پیشگیری از کروناویروس عنوان کرد با تبدیل مولکول‌های این دارو به آئروسل (ذرات معلق در هوا) توانستیم آن را به شکل غبار ابر مانندی تولید کنیم که با استنشاق به صورت عمیق به ریه‌ها وارد خواهد شد. مولکول‌های این دارو قادر است قبل از این که این ویروس به سلول‌های بدن حمله کند، آنها را نابود سازد.

پروفسور والتر در ادامه گفته‌های خود عنوان کرد استفاده از این دارو می‌تواند بدن انسان را در مقابل ویروس کرونا به مدت 24 ساعت محافظت کند. تیم علمی والتر موفق به تولید مولکول‌های پروتئین مصنوعی شدند که به سلول‌های نانو شباهت زیادی دارد. در واقع آنها قادرند عوامل بیماری‌زا را فریب دهند؛ این مولکول‌های روی سطح به شکل تاج ویروس کرونا قرار گرفته و آنها را غیرفعال می‌سازند.