مشخصات فنی گوشی میت 40 - میت 40 پرو

قیمت و مشخصات فنی گوشی میت 40 و میت 40 پرو لو رفت

اخیرا برخی مشخصات فنی گوشی میت 40 – Mate 40 و همچنین میت 40 پرو – Mate 40 Pro هواوی به همراه قیمت آن لو رفته است.

تاکنون برخی اطلاعات رسمی از گوشی هواوی Mate 40 منتشر شده است؛ طبق گفته این شرکت، گوشی هوشمند میت 40 و میت 40 پرو برای عرضه در اواسط شهریور ماه (اوایل سپتامبر) برنامه ریزی شده و مجهز به پردازنده جدید و قدرتمند Kirin 9000 خواهند بود‌. با این وجود، همچنان مشخصات فنی دقیق‌تری از این پرچمدار به صورت رسمی اعلام نشده است؛ درحالی که اخیرا، یک منبع مورد اعتماد که پیش‌تر نیز اطلاعاتی را از گوشی‌های مختلف لو داده بود، برخی مشخصات فنی این پرچمدار جدید را در شبکه توئیتر منتشر کرده است.

مشخصات فنی گوشی Mate 40 و Mate 40 Pro

مشخصات فنی و قیمت گوشی هواوی Mate 40 - Mate 40 Pro

طبق گزارشات به دست آمده، اطلاعات این دو گوشی مورد انتظار هواوی با نام‌های کدگزاری شده Noah و Ocean لو رفته است.

هر دو گوشی، از صفحه نمایشگر ۶.۶۷ اینچی مدل Water Fall (آبشاری) استفاده خواهند کرد؛  بدین معنا که نمایشگر آن‌ها را به گونه‌ای طراحی کرده‌اند که از لبه‌های منحنی برخوردار بوده و در قسمت‌های کناری امتداد یافته است. این نوع نمایشگر که توسط BOE و یا LG برای پرچمدار جدید هواوی درنظر گرفته شده، از نرخ تازه سازی تصویر ۹۰ هرتز پشتیبانی می‌کند. همچنین دوربین‌های ۸۰ و ۵۰ مگاپیکسلی، به علاوه قابلیت زوم اپتیکال و ToF سه بعدی، از ویژگی‌های این گوشی خواهند بود.

هر دو مدل ساده و پرو این پرچمدار، از قابلیت لنز مایع یا همان Liquid Lens استفاده خواهند کرد؛ البته دقت کنید که لنز مایع هیچ ارتباطی با مفهوم معنایی آن ندارد و در اصل به این صورت است که سنسورهای هوشمند آن، قابلیت لرزشگیر و فوکوس خودکار را به صورت همزمان خواهند داشت. همچنین این لفظ به منظور ضد ضربه بودن و مقاومت بیشتر این نوع لنز نیز استفاده می‌شود. به علاوه، کیفیت دوربین سلفی این گوشی ۸ مگاپیکسل بوده و دارای قابلیت Face ID برای شناسایی صورت افراد نیز خواهد بود.

به گفته این منبع، ظرفیت باتری برای این دو گوشی ۵۰۰۰، ۴۶۰۰ و ۴۳۰۰ میلی‌آمپر ساعت اعلام شده که با توجه به داشتن سه نوع متفاوت باتری، به احتمال بسیار زیاد مدل دیگری تحت عنوان Mate 40+ نیز عرضه خواهد شد.

به علاوه، برای گوشی Mate 40 رابط کاربری EMUI 10.x و اندروید ۱۰ در نظر گرفته شده است؛ درحالی که Mate 40 Pro با اندروید ۱۱ و رابط کاربری EMUI 11 در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. معرفی رسمی EMUI 11 در تاریخ ۲۲ شهریور ماه (۱۲ سپتامبر) انجام خواهد شد.

قیمت گوشی میت 40

پرچمدار هواوی در سه مدل با حافظه‌های ۱۲۸، ۲۵۶ و ۵۱۲ گیگابایتی عرضه خواهد شد که هرکدام به ترتیب ۵۹۹۹، ۶۴۹۹ و ۷۳۹۹ یوآن چین، معادل با ۸۶۳، ۹۳۵ و ۱۰۶۴ دلار خواهند بود.

همچنین لازم به ذکر است که این پرچمدار، به صورت گسترده در دسترس عموم قرار نخواهد گرفت و تعداد این گوشی‌ها، بسیار محدود است. این تصمیم شرکت هواوی، یک امر ناخواسته و تنها به دلیل نداشتن تراشه کافی، برای تولید این گوشی خواهد بود. همانطور که گفته شد، هواوی از پردازنده Kirin 9000 برای این پرچمدار استفاده می‌کند؛ این در حالی است که با توجه به تحریم‌های اخیر آمریکا علیه هواوی، این شرکت دیگر قادر نیست تراشه مورد نظر خود را برای ساخت Mate 40 تامین کند و در نتیجه، با عرضه گسترده آن به مشکل برخواهد خورد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

7 دیدگاه

  1. هواوی واقعا حقش بیشتر از چیزیه که الان هست
    اینو نمی‌گم بخاطر این که تا حدودی طرفدارشم (در حال حاضر بیشتر ترول شیا هستم😂) در کل خیلی درد آوره که یه برند توی حوزه تکنولوژی رو کسی بخواد با تحریم ناک اوت کنه

  2. اگه اینقدر باشه واقعا وسوسه انگیزه

  3. تصور کن پرچمدارای بعدی این شرکت با حدود همین قیمت و تراشه اسنپدراگون❤
    من که باورم نمیشه
    فقط جای صفحه های سامسونگ روش خالیه😔

  4. کاری ک امریکا با هیروشیما کرد
    کاری که بایرن مونیخ با بارسا کرد ی طرف
    این کار امریکا در قبال هواوی ی طرف دیگه
    ن تنها چیزی نمیتونه بسازه
    حالا باید از امریکا هم تراشه بخره

  5. اینطوری دقیقاً میشه قیمت پارسال… ثابت نگه‌داشتن قیمت با وجود پیشرفت ها خیلی میتونه برای چینی ها جذاب باشه…
    تو گلوبال اما متأسفانه همچنان نبود گوگل دردسره…
    امیدوارم تو مراسمش وضعیت رابط اختصاصی خودش رو هم روشن‌تر کنه…

  6. با این قیمت کی میتوته بخره