مزدا CX-9 مدل 2021

مزدا CX-9 مدل 2021 با تجهیزات جدید معرفی شد

مزدا CX-9 مدل 2021 معرفی شد. این خودرو در نسخه جدید از تجهیزات متعددی بهره می‌برد و اکنون برای این شاسی بلند Mazda نسخه سفارشی کربن ادیشن در نظر گرفته شده است.

نماینده شرکت مزدا در آمریکا اعلام کرد مزدا CX-9 مدل 2021 که اخیرا توسط این شرکت پرده‌برداری شده است از اواخر ماه جاری میلادی روانه نمایندگی‌های فروش می‌شود. این شاسی بلند پرچمدار ژاپنی در مدل جدید خود از یک صفحه نمایش بزرگ‌تر و پوشش کابین جدید بهره می‌برد و اکنون مشتریان می‌توانند مدل سفارشی کربن ادیشن آن را نیز انتخاب کنند.

مشخصات مزدا CX-9 مدل 2021

مزدا CX-9 مدل 2021

مزدا CX-9 مدل 2021 با به‌روزرسانی‌های متعددی همراه بوده که از مهم‌ترین آنها در کابین می‌توان به صفحه نمایش 10.25 اینچی اشاره کرد که از جدیدترین نسل سیستم اطلاعات سرگرمی مزدا کانکت بهره می‌برد. همچنین این سیستم از اپل کارپلی و اندروید اتو در کنار سرویس‌های ارتباطی مزدا پشتیبانی خواهد کرد.

سرویس‌های ارتباطی مزدا مواردی چون دسترسی سه ساله و از راه دور به برخی از قابلیت‌های خودرو و وای فای هات اسپات با 2 گیگ اینترنت رایگان را شامل می‌شود. طراحان برای این شاسی بلند پرچمدار مزدا پوشش جدید صندلی‌ها را در نظر گرفته‌اند و اکنون نسخه سفارشی کربن ادیشن این خودرو از برخی ویژگی‌های ظاهری و داخلی متفاوت با نسخه اصلی برخوردار شده است.

مشتریان برای خرید مدل پایه این شاسی بلند سه ردیفه مزدا باید حدود 33 هزار و 960 دلار پرداخت کنند که به این مبلغ هزینه 1100 دلاری تحویل خودرو نیز اضافه خواهد شد. شرکت مزدا قیمت این خودرو را نسبت به مدل قبلی فقط 70 دلار افزایش داده است، اما مدل کربن ادیشن این خودرو با پکیج پریمیوم ارائه می‌شود که حدود 41 هزار و 80 دلار قیمت دارد و از رنگ بدنه خاکستری، طراحی جدید جلوپنجره، رینگ‌های ۲۰ اینچی مشکی و آینه‌بغل‌های مشکی بهره می‌برد.

مزدا CX-9 مدل 2021

در کابین نسخه کربن ادیشن مزدا CX-9 مدل 2021 شاهد صندلی‌هایی با پوشش چرم قرمز، تریم مشکی روی داشبورد، پانل درها و دستگیره‌ها هستیم. از تجهیزات استاندارد این خودرو می‌توان به پشت آمپرهای دیجیتال ۷ اینچی، صندلی‌های ردیف دوم گرم شونده، صندلی‌های جلوی گرم و سردکن دار، در پشتی برقی و صندلی‌های کاپیتانی ردیف دوم اشاره کرد.

تمامی مدل‌های این خودرو از موتور 2.5 لیتری اسکای اکتیو جی بهره می‌برند که می‌تواند قدرتی برابر با 250 اسب بخار و گشتاور 433 نیوتن‌متر تولید کند. هرچند اگر مشتریان از بنزین با اکتان 87 برای این خودرو استفاده کنند، قدرت آن به 227 اسب بخار و گشتاور آن به 420 نیوتن‌متر کاهش پیدا خواهد کرد. قدرت تولیدی از این موتور نیز توسط گیربکس 6 سرعت اتوماتیک و سیستم هدایت گشتاوری استاندارد به چرخ‌ها منتقل خواهد شد.

مزدا CX-9 مدل 2021 به صورت استاندارد از بسته ایمنی مزدا بهره می‌برد که این پکیج مواردی چون پایش نقاط کور، هشدار خروج از مسیر، ترمز شهری هوشمند با تشخیص عابران و کروز کنترل راداری را شامل می‌شود.