از سری Eternity گلکسی نوت 20 اولترا

کاویار از سری Eternity گلکسی نوت 20 اولترا رونمایی کرد؛ لوکس و گران قیمت

شرکت Caviar این‌بار با الهام از معابد و بناهای باستانی دنیا، سری Eternity گلکسی نوت 20 اولترا – Galaxy Note20 Ultra را معرفی کرده است. گوشی های این سری شامل 4 مدل می‌شوند.

پرچمدار جدید سامسونگ با آن رنگ خاص برنزی، به خودی خود پریمیوم بود؛ اما نه در مقیاس محصولات لوکس کاویار! این شرکت روسی در طراحی سری Eternity گلکسی نوت 20 اولترا از مرمر طبیعی و رزگلد (آلیاژ طلا، نقره، مس) استفاده کرده است.

هر یک از چهار گوشی این سری، رنگ خاص خود را دارند که برگرفته از یک بنای تاریخی است؛ مثلا معبد پارتنون آتن که با مرمر سفیدش شناخته می‌شود، الهام‌بخش طراحی مدل Parthenon بود. رنگ مشکی مدل Hagia Sophia، با مرمر سیاه ایا صوفیه واقع در استانبول تناسب دارد.

مدل Forbidden City دارای ساختاری از مرمر سبز است؛ مانند شهر ممنوعه چین که عمدتا از سنگ یشم سبز رنگ ساخته شده بود. رنگ قرمز مدل St. Basil’s Cathedral هم برگرفته از میدان سرخ مسکو است که کلیسای جامع سنت باسیل در آن قرار دارد.

بسته به مدل انتخابی، مشتریان Caviar باید مبلغی بین 5750 تا 6260 دلار برای خرید نسخه‌های لوکس گلکسی نوت 20 اولترا پرداخت کنند. البته این گوشی‌ها به طور محدود عرضه می‌شوند و تعداد ساخته شده از هر مدل فقط به 99 عدد می‌رسد.