تریلر بازی Call of Duty: Black Ops Cold War

تریلر بازی Call of Duty: Black Ops Cold War منتشر شد

تریلر بازی Call of Duty: Black Ops Cold War در شب گذشته منتشر شد و برخی از اطلاعات مربوط به بازی را فاش کرد.

مدتی بود که شایعات فراوانی درباره عنوان جدید سری Call of Duty که سالانه منتشر می‌شود، وجود داشت. تقریبا همه می‌دانستند که امسال، به دلیل پاندمی حاصل از بیماری کرونا، تاریخ معرفی بازی Call of Duty 2020 هم به تاخیر خواهد افتاد؛ اما حدودا دو ماه پیش، اطلاعاتی مانند نام این عنوان، توسط برخی کاربران حاضر در فضای مجازی، به علاوه یک گیم پلی آلفا از بخش چند نفره آن لو رفت تا تنور شایعات را برای آن روز به روز داغ‌تر کند.

به هر حال، شب گذشته و در اعلام رسمی شرکت Activision بالاخره تریلر بازی Call of Duty: Black Ops Cold War منتشر شد و متوجه شدیم که این عنوان، برخلاف باور بسیاری از کاربران، یک ریبوت نخواهد بود؛ بلکه دنباله مستقیمی بر Call of Duty: Black Ops به حساب خواهد آمد که در آن، شاهد جریانات سیاسی و جاسوسی بین دو بلوک شرق و غرب، حین جنگ سرد در سال ۱۹۸۱ خواهیم بود.

با این حساب، ظاهرا تصمیم استودیوهای Infinity Ward و Treyarch برای ساختن بازی‌های آینده‌نگرانه که داستان آن‌ها در سال ۲۰۶۰ رقم می‌خورد، عوض شده است.

تریلر بازی Call of Duty: Black Ops Cold War

عنوان جدید استودیو Treyarch شامل بسیاری از شخصیت‌های سیاسی در دنیای واقعی خواهد شد؛ درست مانند بازی Black Ops در سال ۲۰۱۰ که در آن، شاهد فیدل کاسترو و جان اف کِندی، رئیس جمهور آمریکا بودیم. به علاوه، باز هم شاهد کاراکترهای مورد علاقه و قدیمی این سری، مانند Frank Woods و Alex Mason نیز خواهیم بود. اما درباره شخصیت اصلی بازی، جریان کمی متفاوت خواهد بود؛ شما در این بازی می‌توانید که همه چیز را درباره کاراکتر خود، از جنسیت و نام گرفته تا محل تولد و پیشینه نظامی تغییر دهید. همچنین اگر علاقه‌ای به افشای هویت خود ندارید، می‌توانید آن را در حالت Classified قرار دهید تا همه چیز شما مانند یک جاسوس واقعی در جنگ سرد باشد.

تریلر بازی Call of Duty: Black Ops Cold War

درباره داستان این بازی، هنوز اطلاعات چندانی فاش نشده اما ظاهرا شخصیت‌های قبلی سری (همان Mason، Woods و Hudson)، در اینجا به دنبال یک جاسوس روسی به نام Persius هستند. کسی که قصد فعال‌سازی یک بمب هسته‌ای را دارد.

بازی Call of Duty: Black Ops Cold War در تاریخ ۹ آبان برای کنسول‌های پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان به علاوه پلتفرم رایانه شخصی عرضه خواهد شد. همچنین لازم به ذکر است که این بازی، برای کنسول‌های نسل آینده نیز به قیمت ۷۰ دلار در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت و در نرخ ۱۲۰ فریم بر ثانیه (با کیفیت 4K) قابل اجرا خواهد بود.