قیمت گوشی آیفون 12

راز ارزانی قیمت گوشی آیفون 12 چیست؟ + بررسی مشخصات احتمالی

در گجت تی وی نگاهی خواهیم انداخت به راز ارزانی قیمت گوشی آیفون 12 – iPhone 12 و همچنین مشخصات احتمالی آن که در شایعات گفته شده است.

گوشی آیفون 11 پرو مکس، موفقیت بسیار بزرگی برای شرکت اپل به حساب می‌آید؛ به نحوی که همچنان، قدرت بازار آمریکا با این گوشی در دست اپل بوده و از رقیبان سامسونگ، هواوی و سونی، فروش بیشتری را در این کشور داشته است.

قدرت اجرایی مناسب، کیفیت دوربین بالا و همچنین سیستم عامل روان و بهینه iOS همه از ویژگی‌های این گوشی قدرتمند محسوب خواهند شد. اما شرکت اپل، چه گوشی و چه طرحی را باید مدنظر داشته باشد تا آن را از محصول قبلی خود موفق‌تر ظاهر کند؟

گوشی آیفون 11 پرو مکس از پردازنده A13 Bionic استفاده می‌کرد که ظاهرا قدرت بالایی را در اجرای بازی‌های سنگین و پردازش چند برنامه همزمان نشان می‌داد؛ درحالی که گوشی نسل بعد اپل یعنی iPhone 12 از پردازنده A14 استفاده خواهد کرد. تراشه‌ای که قدرت آن، با پردازنده رایانه شخصی Intel Core i9 مقایسه می‌شود.

اما با این وجود، جالب است بدانید که این تکنولوژی در قیمتی مشابه با آیفون 11 پرو مکس عرضه خواهد شد! چطور چنین چیزی ممکن خواهد بود؟ در ویدیو زیر، با ما همراه باشید تا به بررسی دلایل احتمالی برای قیمت ارزان گوشی آیفون ۱۲ بپردازیم.

بررسی قیمت گوشی آیفون 12

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*