هیات های مجازی روبیکا

بیش از 45 میلیون مشارکت در هیات های مجازی روبیکا ثبت شد

در ایام محرم کاربران از هیات های مجازی روبیکا به صورت آنلاین و آفلاین استقبال کردند که در همین راستا بیش از 45 میلیون مشارکت برای این هیات‌ها به ثبت رسید.

بر اساس اعلام اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران (همراه اول)، برنامه هیات های کانال‌های اپلیکیشن روبیکا در دهه اول محرم با استقبال چشمگیر کاربران روبه‌رو شدند و برای ویدیوهای زنده (لایو) آمار 15 میلیون و برای ویدیوهای غیر زنده (آفلاین) نیز آمار بیش از 30 میلیون بازدید به ثبت رسید.

مشارکت گسترده در هیات های مجازی روبیکا

کانال‌هایی که برای هیات‌های بزرگ و کوچک در نظر گرفته شده است، در دهه اول محرم توانستند بیش از 5 میلیون عضو دریافت کنند و در این ایام بیش از 1500 هیات در سراسر کشور به شبکه پخش زنده اپلیکیشن عقیق و روبیکا اضافه شدند. طبق آمار بیشترین استقبال کاربران به استان‌های تهران، خراسان رضوی، اصفهان، شیراز و خوزستان تعلق داشته است.

همچنین بیش از 50 هیات شاخص و برجسته در سراسر کشور مراسم عزاداری خود را از طریق عقیق و روبیکا به صورت زنده پخش کردند. گفتنی است به زودی از طریق عقیق برای هیات‌ها پنلی در نظر گرفته خواهد شد که کاربران قادر به برنامه‌ریزی زنده می‌شوند و حتی می‌توانند برای اعضای خود از طریق پیامک یا اعلان اطلاع‌رسانی‌های لازم را انجام دهند.