ال جي با اسمارت فون G3 به جنگ سامسونگ مي رود

lg g3

کم کم در حال نزدیک شدن به نمایشگاه MWC یا Mobile World Congress سال 2014 هستیم و به همین علت می توانید حداقل هر روز یک بار در مجلات و وب سایت های معروف دنیا اخبار و شایعاتی در مورد محصولات آینده شرکت های بزرگ دنیای موبایل که قرار است در این نمایشگاه و همچنین ماه های بعد از آن ارائه می شوند، بخوانید. مهمترین اخباری که به تازگی توسط رسانه ای منتشر شده است برنامه ال جی برای عرضه غول جدید خود به نام G3 در ماه می سال 2014 است.

براساس اطلاعات ارائه شده این گوشی مجهز به یک صفحه نمایش 5.5 اینچی WQHD است و حداکثر از دقت 1600×2560 پیکسل پشتیبانی می کند که این موضوع در صورت درست بودن باعث برتری G3 بررقیب قدرتمند خود S5 در زمینه صفحه نمایش می شود.

برهمین اساس این محصول از چیپ ست Octa-Core با نام Odin بهره می برد که قدرت پردازشی بالایی دارد (البته این موضوع بعدها در تست ها بیشتر مشخص می شود). زمانی که در رسانه ها برای رونمایی این محصول اعلام شده است 17 می سال جاری است که تقریبا مدتی بعد از زمان S5 در ماه مارس است.

البته علاوه بر این اعلام شده است که در نمایشگاه امسال ال جی گوشی G pro 2 را مجهز به نسل جدید پردازنده Snpadragon 800  و همچنین OIS سخت افزاری با بهینه سازی بیشتر را خواهیم داد. در مورد صفحه نمایش هم ال جی حسابی غوغا کرده است و تصمیم دارد یک صفحه نمایش 5.5 تا 5.9 اینچی WQHD را برای این محصول در نظر بگیرد! (هنوز ابعاد مشخص نیست) البته تا ان زمان ممکن است بسیاری از مشخصات تغییر کند اما با این وجود می توان برآورد کرد که ال جی حسابی خودش را برای رویارویی با سامسونگ آماده کرده است!

منبع : bgr

 

This is the phone LG hopes will finally help it fight Samsung

2013 was not a banner year for LG’s smartphone business. After gaining some ground in the highly competitive market, sales of LG’s flagship G2 smartphone last year completely bombed. A report suggested the company sold just 2.3 million G2 handsets total through early December after forecasting sales totaling 3 million units in Q3 alone, and it left industry watchers wondering if there is any hope left for LG’s smartphone business. Well, we may soon find out.

A report from Korean-language Naver claims that LG is preparing to launch its next-generation LG G3 flagship phone in mid-May this year, possibly on May 17th in Korea. That timing could be absolutely devastating, however, with Samsung’s next-generation flagship smartphone, the Galaxy S5, likely scheduled to be announced in March and released in April.

LG will still look to finally make a dent in Samsung’s armor with the G3, which Naver claims will feature a display with 2K resolution (1,440 x 2,560 pixels) that measures 5.5 inches diagonally. Earlier rumors also suggested it will include a 16-megapixel camera and a quad- or eight-core LG Odin processor.

Let’s hope it brings more innovation to the table this time around than power and volume buttons that have been moved to the back of the device.

 

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*