کارت گرافیک جی فورس RTX 3080 انویدیا

کارت گرافیک جی فورس RTX 3080 انویدیا معرفی شد

کارت گرافیک جی فورس RTX 3080 انویدیا – NVIDIA GeForce RTX 3080 به همراه مشخصات فنی، تاریخ عرضه و قیمت آن رسما از طرف انویدیا معرفی گردید.

شب گذشته، شرکت انویدیا از محصولات جدید خود رونمایی کرد. کارت گرافیک GeForce RTX 3080 نام یکی از جدیدترین محصولات این شرکت نام آشنا است که با مشخصاتی قابل توجه به بازار خواهد آمد. در واقع شاید مهم‌ترین ویژگی این کارت گرافیک نسبت به نسخه قبلی خود، یعنی نسخه RTX 2080، سرعت دو برابری آن بوده که پیشرفتی چشمگیر برای این کارت گرافیک به حساب می‌آید.

کارت گرافیک جی فورس RTX 3080 انویدیا

مشخصات فنی کارت گرافیک جی فورس RTX 3080

زمانی که شما از جی فورس RTX 3080 را در اختیار داشته باشید، دیگر خیالتان از انجام بازی‌های رایانه‌ای آسوده خواهد بود. در واقع این کارت گرافیک بطور ویژه برای بازی‌های رایانه‌ای 4K طراحی شده است. کارت گرافیکی که قادر است بطور مداوم بیش از 60 فریم در ثانیه را با وضوح 4K برای شما ارائه بدهد. این کارت گرافیک با فناوری ساخت پیشرفته 8N انویدیا تولید خواهد شد. شرکت انویدیا با معرفی این کارت گرافیک خبری خوش را برای علاقه‌مندان به بازی‌های رایانه‌ای داده است.

مشخصات فنی کارت گرافیک جی فورس RTX 3080 انویدیا

همزمان شرکت انویدیا در آخرین رونمایی محصولات خود از کارت گرافیکی NVIDIA GeForce RTX 3090 نیز رونمایی کرد. کارت گرافیکی که در حال حاضر بهترین کارت گرافیک در تولیدات جدید شرکت انویدیا به حساب می‌آید. از این کارت گرافیک به عنوان سریع‎‌ترین کارت گرافیک موجود در دنیا یاد شده است. این کارت گرافیک می‌تواند بطور مداوم بیش از 60 فریم در ثانیه را با وضوح 8K ارائه بدهد. که نسبت به RTX 3080 از فناوری پیشرفته‌تری بهره می‌برد.

کارت گرافیک RTX 3090 همچنین تا 30 درجه سانتیگراد خنک‌تر از دیگر کارت‌های گرافیک کار خواهد کرد. این موضوع در کنار بهینه شدن 10 برابری سر و صداهای کارت گرافیک، موجب شده تا کاربران زیادی مشتاق استفاده از این کارت گرافیک باشند.

مشخصات فنی کارت گرافیک جی فورس RTX 3090 انویدیا

کارت گرافیک جدید جی فورس RTX 3080 قرار است در تاریخ 27 شهریور ماه با قیمت 699 به بازار عرضه گردد. این در حالی است که کارت گرافیک جی فورس RTX 3090 قرار است در تاریخ 3 مهر و با قیمت 1499 دلار وارد بازار بشود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*